Obserwatorzy

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Kolczyki kocie

Bardzo Wam serdecznie dziękuję za życzenia i kciuki. Od razu lej mi się robi na serduchu i łatwiej mi wszystko wchodzi. Przede mną jeszcze dwa egzaminy i jedno zaliczenie. Ale to dopiero w przyszłym tygodniu.
Dziś chciałabym pokazać Wam dwie pary kocich kolczyków. Pierwsze są z motywem czarnego kota. Mają 4cm średnicy.


Natomiast drugie są z motywem kota domowego. Kolczyki maja średnicę 5cm i różnią się motywem z każdej strony.



W dalszej kolejności chciałabym się Wam pochwalić prezentem otrzymanym od Amalii. Obdarowała mnie ona mnóstwem włóczki!


Bardzo serdecznie dziękuję!!!

Następnie pochwalę się, że moje dzieła można od dziś kupić w Handmade - sklepiku, którego założycielką jest Ambrozja. Zapraszam serdecznie!


Na zakończenie chciałabym pochwalić się kolejnym wyróżnieniem, które dostałam od Magi.
Nagrodę przekazuję moim najwierniejszym odwiedzającym i każdy, kto obserwuje mojego bloga i pozostawi komentarz pod tym postem może się tą nagrodą poczęstować.


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających serdecznie i życzę wspaniałości w nadchodzącym tygodniu :-)

piątek, 27 stycznia 2012

Kolczyki zoologiczne

Na początku chciałabym podziękować Wam za życzenia udanej sesji. Na razie idzie powoli do przodu. Załapałam jedynie jedną trójkę z podstaw informatyki (niby takie proste, ale zupełnie mi nie leży). Mam jeszcze drobne problemy z zaliczeniem algebry, ale myślę, że przy sprzyjających wiatrach uda mi się utrzymać stypendium.
Ale dość o moich studiach. Na specjalne zamówienie mojej koleżanki ze studiów właśnie, która jest wielka miłośniczką zimorodków, powstały kolczyki poniższe. Motym zimorodka łowiącego rybki wybrała sama ona. 


Zdjęcie niestety trochę nie bardzo udane, ale kolczyki były robione późnym wieczorem, a dziś już trafią do nowej właścicielki, więc musiałam je obfocić w takich warunkach jakie aktualnie panowały.
Aby tak nie kończyć na jednych kolczykach, pokażę jeszcze kolczyki końskie. Te powstały już wyłącznie z mojego pomysłu i są do przygarnięcia, jakby ktoś miał ochotę.
 

Na zakończenie refleksja studenta: 
Powiem Wam szczerze, że podziwiam szczerze tych, którzy studiują psychologię albo socjologię. Dziś mam zaliczenie z psychologii i nauka żadnego przedmiotu nie kosztowała mnie tyle wysiłku, co nauka psychologii. Masakra po prostu! 

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dzięki za odwiedzinki :-* 

środa, 25 stycznia 2012

Czy wiecie co to jest?

Takie małe czerwone i niepozorne.


To jest......


POKROWCZYK NA KLUCZE!
Wystarczy pociągnąć za białą kulkę i klucze są schowane. Potem ciągniemy za klucze i już możemy otwierać drzwi.

Uczę się i uczę i na nic nie mam czasu :-(
Nie mogę się doczekać końca sesji.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich.

niedziela, 22 stycznia 2012

Biało

Dziś u mnie będzie biało i zimowo.
Przgne dziś pokazać Wam moje białe, zimowe korale, przygotowane z myśla o wyzwaniu w Kreatywnym Kufrze.
Oto one:



Mam w nadchodzącym tygodniu strasznie dużo zaliczeń i kolokwiów. Czeka mnie kilka bezsennych nocy tak czuję. Trzymajcie za mnie kciuki!
Pozdrawiam serdecznie.

sobota, 21 stycznia 2012

Dziś będzie pstrokato

Wspominałam Wam już o kupionej na Allegro wełnie. W zakupionym zestawie przeważała zdecydowanie wełna różnokolorowa. Z jednego z motków postanowiłam wydziergać misia.
Pragnę przedstawić Pstrokatka.
Nawet nie wiedziałam, że taki sympatyczny mi wyjdzie. Trochę dziwny - taki w ciapki :)



I teraz zbliżenie na buźkę:


PYTANIE DO MIESZKAŃCÓW OKOLIC SŁUPSKA I KOSZALINA!!!

Wczoraj umówiłam się na pyszna herbatkę z Agnieszką. Gadałyśmy sobie o różnistych różnościach i doszłyśmy do wniosku, że mogłybyśmy zorganizować w Słupsku spotkanie robótkowe. Spotkałybyśmy się na kilka godzin w jakimś klubie, posiedziały, pogadały przy kawce i słodkościach i porobórkowały wspólnie, wymieniły się opiniami, doświadczeniami itp. Możliwa byłaby też jakaś loteria fantowa. Z Koszalina jest bardzo dobre połączenie do Słupska praktycznie co półtorej godziny (jeżdżę codziennie, to wiem). Z Trójmiasta jedzie się co prawda ponad dwie godziny, ale połączenie jest dobre SKM-ką i tanie. Więc serdecznie zapraszam. 
Jeżeli są osoby, które byłyby zainteresowane taką imprezą to prosze o komentarz i maila. 
Zamieszczona powyżej informacja jest na razie wstępna i ma na celu zbadanie Waszego zainteresowania takim spotkaniem. Wyrażenie swojej opinii nie jest jeszcze zobowiązujące. 

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie i życzę udanego weekendu (a raczej tego co z niego zostało :-) 

czwartek, 19 stycznia 2012

Wymiankowo

Nareszcie dotarłam do domu za dnia i zrobiłam zdjęcia moich prezentów wymiankowych. Poniżej się chwalę.
Pierwsze prezenty nadeszły od Wioli. Dostałam od niej wspaniały filcowy komplet biżuterii.
Jest piękny i bardzo dobrze mi się go nosi. Na uczelni zdążył zrobić furorę!

Ode mnie pofrunęły kolczyki decu.


Kolejną osóbką, z którą ostatnio się wymieniałam jest Joanna:). Jej córcia upatrzyła sobie kilka par kolczyków decu. A ja dostałam pokrowczyk na netbooka, ślimaka i torbę na zakupy.


A oto kolczyki, które wzbogaciły bogatą już kolekcję córki Joanny.


Dziewczyny bardzo serdecznie dziękuję Wam za wymianki. Jestem strasznie zadowolona i zapraszam ponownie :-D 

Na zakończenie pochwalę się prezentem od Eumychy. Udało mi się uchwycić na jej liczniku same czwórki. Nagrodą były wspaniałe korale z różyczką. Poniżej licznik i nagroda (zdjęcie korali nie należy do udanych, ponieważ nie miałam ich na czym zawiesić, a te rurki niezbyt umożliwiały mi ładne ułożenie korali. Powiem Wam jednak, że na szyi prezentują się wspaniale).



Dziękuję Ci Eumycho za wspaniałą nagrodę. Uwielbiam biżuterię i jestem totalnie zachwycona!!!

Dzięki serdecznie wszystkim za odwiedzinki.
Strasznie się cieszę z Waszych wszystkich komentarzy. Niebawem pochwalę się nowymi kolczykami.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie :-*

środa, 18 stycznia 2012

Żyję...

Witam serdecznie,
Jestem i nie umarłam. Nie popadłam też w lenistwo totalne. Robię nawet dość sporo. Niestety opuszczam dom, gdy jest ciemno, wracam gdy jest znowu ciemno i lipa - nie mogę zrobić żadnych ładnych zdjęć. Próbowałam po ciemku, ale nie wychodzą ładne. Ale gdy tylko uda mi się dotrzeć do domu "za dnia", to wszystko obfocę i będę się chwalić.
A jest czym - zrobiłam sporo sympatycznych kolczyków i wzięłam udział w dwóch wymiankach. Dostałam też prezent za złapany licznik. A szczegóły wkrótce...

piątek, 13 stycznia 2012

Poprzeróbkowe korale turkusowe

Korale te kupiłam gdzieś nad morzem jakieś cztery - pięć lat temu. Gdy widziałam je na wystawie, bardzo mi się podobały. Jednak po powrocie do domu okazały się dla mnie jakieś taki nieładne i kompletnie nienadające się do użytku. Rzuciłam je gdzieś w kąt w nadziei, że kiedyś odmieni mi się gust. Znalazłam je kilka dni temu i stwierdziła, że mi się nie odmienił i chyba nigdy nie odmieni. postanowiłam je jednak przerobić, gdyż mają ładny kolor i mnóstwo masy perłowej, której szkoda mi było wyrzucić. Powiem Wam szczerze, że efekt jest dla mnie zadowalający. Powstały turkusowe szydełkowe korale połączone z drewnem i masą perłową w tym samym kolorze.







Jak Wam się podobają?
Jutro jadę do Gdańska na cały weekend, więc odwiedzę Was dopiero w poniedziałek.
Życzę wszystkim udanego weekendu i serdecznie dziękuję za odwiedzinki.
Pozdrowionka ślę :-)

wtorek, 10 stycznia 2012

Kolczyków ciąg dalszy

Pokazuję Wam dziś kolczyki, które wykonałam jakiś czas temu. Teraz mam zaliczenie za zaliczeniem, więc nie bawię się w rękodzieło (oprócz obowiązkowych zamówień).
Te kolczyki truskaweczkowe niezmiernie mi się podobają - są takie letnie i pogodne. Te japońskie z kolei nie wyszły mi perfekcyjnie pod względem technicznym niestety (troszkę się serwetka pofałdowała, potem zaciapałam kolczyk klejem  - MASAKRA!!!). W ogóle mam ostatnio straszne problemy z techniką. Każdy normalny człowiek nabiera wprawy proporcjonalnie do liczby zrobionych rzeczy, a u mnie jest jakoś tak odwrotnie - im więcej kolczyków robię, tym gorzej mi wychodzą.
Ale cóż... Może kiedyś nabiorę wprawy....

Dobra już się nie użalam. Wiem, że praktyka czyni mistrza! A jak nie uczyni, to znaczy, że trzeba zmienić branżę ;-)

To zaczynam od truskaweczek.


Gdy zobaczyłam w sklepie tą serwetkę, to nie mogłam się oprzeć. Po prostu lato w środku zimy!!!


Ta serwetka też mi się spodobała i praktycznie od razu wiedziałam jak te  kolczyki miałyby wyglądać. Nie wyszły mi perfekcyjnie, ale mają swój urok.



Jak widać, kolczyki są różne z każdej strony.

Własnie dochodzi 5 rano - muszę nałożyć trochę tapety na twarz i lecę się kształcić!
Miłego dnia wszystkim życzę i dzięki, że jesteście :-*

piątek, 6 stycznia 2012

kolczyki czarno-białe

Dzis pragnę pokazać Wam kolczyki decu w kolorze czarno-białym. To taki przedsmak przed moją czarno-białą wymianką.
Pierwsze mają motyw yin & yang i koni w jednym. Bardzo mi się on spodobał i dlatego powstały te kolczyki.

Drugie natomiast, również czarno-białe, są hipnotyczne.


To tyle na dziś.
Dzięki wszystkim odwiedzającym.
Pozdrawiam serdecznie :-)

środa, 4 stycznia 2012

Zwierzak egzotyczny

Witam wszystkich serdecznie, a szczególnie nowych obserwatorów mojego bloga i nowych odwiedzających i komentujących. Strasznie się cieszę, że mnie odwiedzacie :-)

Wydziergałam żyrafkę.
powiem szczerze, że dość długo się do niej przymierzałam, ale albo nie miałam włóczki, albo miałam lenia - i tak zeszło. Ale wreszcie przez Święta mi się udało. Oto ona:


Teraz zbliżenie na mordkę i różki


Nawet ma ciapki :-)


A tu jeszcze raz w całej okazałości


Zdjęcia robiłam na balkonie, ostatniego słonecznego dnia.
Teraz to już tylko leje...
Szkoda...

Zapraszam serdecznie do zapisów do Wymianki Czarno-Białej. Powiem szczerze, że w najśmielszych snach nie przypuszczałam, że będzie taka frekwencja!!!
Cieszę się bardzo, bo przecież im nas więcej, tym fajniejsza zabawa!
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
 

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Broszka...

Witam wszystkich serdecznie po Świętach, w Nowym Roku 2012 i jeszcze raz życzę wszystkim, aby był on lepszy od tego minionego.
Wydziergałam broszkę bielutką i chciałabym się nią dziś pochwalić.
Oto ona:

Ponieważ broszka jest w jednym kolorze, z jednym tylko koralikiem, więc postanowiłam zgłosić ją do Wyzwania Gościnnej Projektantki Caro78-Pysi pt. "Praca monochromatyczna" w Szufladzie.



Wracam do nauki...
Życzę wszystkim miłego dnia :-)

Google+ Badge

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...