Obserwatorzy

środa, 30 kwietnia 2014

Sówka

Dziś witam Was przedjarmarkowo i przedmajówkowo. Mam nadzieję, że jutro będzie ładna pogoda i że nie będzie lało. Liczę na duuuużą ilość klientów ;-)
A tymczasem sówka.



Życzę Wam wszystkim udanej majówki, bezpiecznych wojaży i wspaniałej zabawy.
Pozdrawiam serdecznie i przypominam o moim CANDY!


wtorek, 29 kwietnia 2014

Lodówkowce

Wracam dziś do aniołków. Tym razem przedstawiam Wam gromadkę małych aniołków - magnesów na lodówkę.

pierwszy w turkusach. Już podobnego pokazywałam, ale to nic. 



Kolejny w zielonościach 




A teraz fioletowo-złoty. Pokazywałam Wam kiedyś jego duży odpowiednik. Tak mi si podobał, że zrobiłam jeszcze małego :-) 



A tak wyglądają z tyłu. 


Co myślicie? 

Mam pytanko, macie może na oku jakieś blogowe wymianki? Szukam, szukam i znaleźć nie mogę. 

Pozdrawiam Was serdecznie! 



sobota, 26 kwietnia 2014

Fioletowy ocieplacz

Robię chwilową przerwę w aniołach i chwalę się fioletowym ocieplaczem na kubeczek z dużym drewnianym guziczkiem.





Jak Wam się podoba? 
Robiony moim ulubionym ściegiem gwiaździstym. 
Pozdrawiam serdecznie! 


piątek, 25 kwietnia 2014

Zapraszam...

...po prezent! 

Nareszcie się zmobilizowałam i przygotowałam dla Was rozdawajkę. Wiąże się ona zarówno z tym, że dawno nic ode mnie nie dostaliście, ale również z tym, że muszę zrobić wietrzenie magazynów przydasiowych w moim domu. 


Tak więc osoba, która wygra zostanie obdarowana: 
  • czymś szydełkowym 
  • serwetkami do decu
  • drewienkami do decu 
  • przydasiami do scrapbookingu 
  • koralikami i innymi rzeczami do wyrobu biżuterii 
Duuuuża więc będzie to paka!!! 

Do zabawy zapraszam TYLKO te osoby, które od września 2013 zostawiły u mnie przynajmniej trzy komentarze. 

Okazji do do komentowania było wiele, gdyż od tamtego czasu napisałam 122 posty. 

Zainteresowanych mega paczką ode mnie proszę o pozostawienie komentarza pod dzisiejszym postem, w którym proszę wyrazić chęć udziału w zabawie oraz pozostawić adres bloga, poza tym proszę o wklejenie banerka na pasek boczny swojego bloga i cierpliwe wyczekiwanie Dnia Dziecka. Wtedy bowiem wylosuję szczęśliwca. 
Fotki prezentów będę zamieszczać w postach co jakiś czas, abyście wiedziały, czy gra jest warta świeczki. 

To chyba tyle! 
Dziękuję, że ze mną jesteście 

WAŻNE!!!!! (aktualizacja z dnia 26.04.)
Dziewczyny moje drogie, ja absolutnie nie chcę, aby "nowe" osoby komentowały teraz na gwałt moje stare posty!!! W zabawie mogą wziąć udział, tylko te osoby, które pozostawiły od września 2013 przynajmniej trzy komentarze, ale brane są pod uwagę tylko te z datą wcześniejsza niż 25.04.2014.   

P.S. A z tymi komentarzami, to nie myślcie, że zmyślam - będę sprawdzać :-D

środa, 23 kwietnia 2014

Kolejny anioł...

...tym razem w niebieskościach.




Jak Wam się podoba?
Osobiście powiem, że  jest to jeden z moich ulubionych aniołów.

Na koniec posta jeszcze się pochwalę. Otóż mój króliczek z TEGO posta zajął drugie miejsce w wyzwaniu
w Klubie Twórczych Mam. Jestem taka dumna!!!! Dziękuję w tym miejscu Hubce, która zachęciła mnie do udziału w tym wyzwaniu.
Ciesze się bardzo!


Pozdrawiam Was serdecznie!


wtorek, 22 kwietnia 2014

Lawendowy sezon czas zacząć!

Będę Was przez kilka kolejnych postów zadręczać aniołami. Mam ich kilka do pokazania.
Na początek lawendowy. Zdjęcia z mojego balkonu. Uwiellllllbiammm słoneczko!!!!!!!!!!!!!




I co myślicie? 
Pochwalę się Wam, że Święta spędziłam pracowicie. Cały kominek zastawiony mam efektami mojej wielkanocnej pracy. 
Mama się ze mnie śmiała, gdyż moje Święta wyglądały mniej więcej tak: 
śniadanie, 
decu, decu, decu, zejście po ciasto,
 decu, decu, decu, obiad, 
decu, decu, decu, zejście po ciasto, 
decu, decu, decu, kolacja. 
Takie święta to ja lubię!!! 
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego powrotu do normalności!


niedziela, 20 kwietnia 2014

Wielkanocnie...

Witam Wam serdecznie w ten świąteczny dzień.
Za kila godzin pójdziemy na Rezurekcję, zasiądziemy do rodzinnego śniadania.
Zanim przejdę do życzeń, chciałabym pokazać Wam mojego kolejnego zająca. nie myślałam nawet, że z włóczki w takim kolorze może wyjść taki fajny zwierz.









A teraz moje życzenia dla Was płynące prosto z serca:

Dziękuję Wam serdecznie za życzenia i za miłe słowa. Ja osobiście święta zamierzam spędzić przy decu oraz w moim wygodnym fotelu z szydłem. Wielkanoc zapowiada się zatem niezwykle sympatycznie :-)
Jeszcze raz życzę Wam WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!



czwartek, 17 kwietnia 2014

Pasiasty królik przykicał

Dokładnie dwa przykicały. Dziś chwalę się pierwszym - niebieskim, pasiastym.







 Jak Wam się podoba?
Zająca zgłaszam do kwietniowego wyzwania u Diany pt. "Diana Inspiruje"


oraz do wyzwania w Klubie Twórczych Mam pt. "Wielkanocny Zając".


Pytacie mnie o zdrówko - jest lepiej, ale tak jak bym znów zaczynała pokasływać. Coś trzyma mnie to choróbsko i trzyma. Ale ogólnie czuję sie dużo lepiej niż się czułam.
Pozdrawiam Was gorąco!






środa, 16 kwietnia 2014

Decu-kura

Dziś będzie kura ozdobiona metodą decoupage. Wykorzystałam jedną z moich ulubionych serwetek :-)





i co myślicie?
Moje ptaszki zgłaszam do kwietniowego wyzwania u Diany pt. "Diana Inspiruje". Tematem kwietniowym jest oczywiście Wielkanoc!

Kura, podobnie jak sówka z poprzedniego posta brała udział w wyzwaniu w Turkusowym Hamaku pt. Nasi skrzydlaci przyjaciele". Bardzo Wam serdecznie za głosy.
Pozdrawiam Was gorąco.
Dziękuję Wam serdecznie za komentarze. Bardzo przyjemnie mi się je czyta.


poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Sówka w różowościach

Dziś chciałabym pokazać Wam sówkę w różach i fioletach. Osobiście jest to jedna z moich ulubionych sówek.





Jak Wam się podoba?
Sówka brała udział w wyzwaniu w Turkusowym Hamaku pt. Nasi skrzydlaci przyjaciele". Bardzo Wam serdecznie za głosy.
Pozdrawiam Was gorąco ;-*


piątek, 11 kwietnia 2014

Romantyczny domek

Pamiętacie kwieciste romantyczne ptaszory, które niedawno Wam pokazywałam? Kto nie pamięta to zapraszam - KLIK.
Dziś chciałam Wam pokazać domek do kompletu do tych ptaszków.






Jak Wam się podoba?
Ja osobiście jestem dumna jak paw.
Uwielbiam takie romantyczne klimaty!
Jak ktoś chciałby nabyć to zapraszam na Artillo albo Srebrną Agrafkę.
Pozdrawiam serdecznie!


Google+ Badge

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...