Obserwatorzy

sobota, 7 stycznia 2017

Nowe życie!

Witam wszystkich serdecznie w Nowym Roku 2017. Za oknem mróz a u mnie w serduchu radość wielka.
Otóż 31. grudnia  wprowadziłam się do  swojego M!


Wprowadziłam się, rozpakowałam się i powoli przyzwyczajam się do nowej sytuacji. Osiedle, na którym mieszkam jest istnym labiryntem, więc zdarza mi się czasem zabłądzić w drodze do pracy.
A jakie mam wygodne łóżko!!!!!!!!!!! Śpię jak niemowlak i rano wstać nie mogę. 

Krótko mówiąc jestem szczęśliwa i uwielbiam moje piękne mieszkanko!

Pochwalę się też cudem, który zrobił dla mnie Mikołaj - Karolina.


Popadłam w zachwyt!!!! Dziękuję serdecznie Mikołajowi. Na zdjęciu zegar już wisi w moim mieszkanku.

Pozdrawiam Was wszystkich gorąco w te niesamowicie mroźne dni.

33 komentarze:

  1. Aniu gratuluje własnego M. Wiem jak cieszy swój własny kąt.
    Życze samych takich szczesliwych chwil w Nowym Roku 2017

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!!! :) Fantastyczny zegar na nowy początek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu serdecznie gratuluję własnego M.
    Zegar cudny - niech odmierza tylko szczęśliwe chwile.
    Pozdrawiam mroźnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu!!!! Jak się cieszę!!!! AAAAAAAAAAAA!!!! GRATULACJE!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, Aniu :) Wspaniały prezent dostałaś na nowe mieszkanie. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Zegar niesamowity!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje! I zazdroszcze przeprowadzki, moje mieszkanie dalej w remoncie a ja daleko. Zegar super! Podobny widzialam rok temu w Home&you.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję z człego serca własnego mieszkania :). Prezent suuuuuper.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, gratulacje!
    Niech się pięknie mieszka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, a zegar idealny dla matematyczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mocy Bożych błogosławieństw! !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się razem z Tobą, własne m to niesamowita sprawa i szczęście:)
    Niech się dobrze mieszka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, własne mieszkanie to szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Aniu własnego mieszkanka! Zegar obłędny, idealny dla matematyczki;) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się razem z Tobą - mi jeszcze daleko do własnego M, ale powoli zaczynam o tym myśleć, więc potrafię sobie wyobrazić Twoją radość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, gratulacje :) A zegar wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Aniu i wszystkiego dobrego życzę :) Masz racje nowe mieszkanie to rozpoczęcie prawie wszystkiego od nowa, ale jak jesteś zadowolona i szczęśliwa to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja przyłączam się do gratulacji : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Z calego serca gratuluję;)To teraz odżyjesz kobieto! Mówię poważnie, swoje cztery kąty, to zawsze swoje kąty. Miiego urządzania i sporo radości!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow To dopiero wspaniały początek. Życzę CI pięknych chwil w nowym mieszkanku, miłego urządzania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdeczne gratulacje. Jeśli Nowy Rok tak cudownie się zaczął to na pewno cały taki będzie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Niech Ci się tam wiedzie jak najlepiej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wielkie gratulacje :) I żeby żyło się spokojnie i twórczo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję mieszkanka. Oby Ci się w nim dobrze mieszkało
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję własnego kącika.Śliczny zegar.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...