Obserwatorzy

wtorek, 21 lutego 2017

Pojemniki na kredki.

Dziś prezentuję kolejne prace Szkolnego Koła Decoupage działającego oczywiście pod moją opieką w Zespole Szkół nr 1 w Konstancinie-Jeziornie.
Moje utalentowane podopieczne poczyniły tym razem pojemniki na kredki.
Ja też robiłam z nimi, ale mój niestety nie załapał się na zdjęcie. Po feriach zimowych się nim pochwalę :D
A tymczasem prace dziewczynek:












Cztery pojemniczki udało mi się sfotografować, pozostałe albo się jeszcze robią, albo zostały zabrane do domu bez sesji zdjęciowej.

Teraz robimy chusteczniki. Część jest już gotowa. Niebawem się pochwalę :D

Pozdrawiam serdecznie!


17 komentarzy:

  1. Ale piękne pojemniki! Musisz bardziej pilnować dziewczynek, żeby nie wynosiły swoich prac przed zrobieniem zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pojemniczki:) Jak się ma dobrą nauczycielkę to takie są efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jeden pojemnik, to piękniejszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pudełeczka :) Wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie, że uczysz te maluchy rękodzieła! Zaszczepiasz w nich pasję :) a prace piękne, lawendowy pojemniczek podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo utalentowanych Uczniów. Fajnie móc mieć hobby i pracować z innymi pasjonatami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolne te Twoje dziewczynki - przyjemnie musi się Wam pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne pojemniki.Swietne wzory.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne pojemniki.Swietne wzory.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne, bardzo podoba mi się to z serduszkami! :) Zdolne masz podopieczne, Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za każdym razem zachwycają mnie Twoje prace. Cudowne pojemniki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo zdolne uczennice. Chwali się. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Utalentowane te Twoje dekupażystki! Kredowniki superextra!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...