Obserwatorzy

wtorek, 19 kwietnia 2011

Kolejne kolczyki oraz prezenty wymiankowe

Na początku prezentuję kolejną porcję kolczyków. Takie zwyklaczki drewniaczki. Powoli kompletuję zapasy na czerwcowe handlowanie. Oto co ostatnio zrobiłam:





A teraz mała relacja z wymianki Pani Wiosna, którą organizowała Magi   Mój prezencik pofrunął do Joanny.
Przesłałam jej szydełkowego króliczka szaraczka, kwiecistą broszkę, piórniczek i zakładkę oraz szydełkową bransoletkę i kolczyki.


Do mnie prezent przysłała Marzycielka  
W paczuszce znalazłam wskaniałą pisankę , podkładkę, przydasie i słodycze.
Jestem strasznie zadowolona z wymianki.


Pozdrowionka dla wszystkich!

5 komentarzy:

  1. O tak- wymianki są super! :D Kolczyki też! :) Pozdrawiam Cię i Wesołych Świąt życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu cieszę się, że jesteś zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy dostałaś, ja niestety jeszcze nic nie dostałam z Wiosennej wymianki, ale cierpliwie czekam, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kolczyki zrobiłaś. Wymianka super. Zdrowych i pogodnych Świat życzę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...