Obserwatorzy

wtorek, 27 grudnia 2011

Zapraszam do zabawy!!!!!

Już po wspaniałych Świętach. Jestem najedzona, ociężała i zaraz idę pobiegać po mieście i się porządnie dotlenić. Zanim jednak sobie pójdę, podzielę się z Wami moim najnowszym pomysłem. Otóż organizuję WYMIANKĘ CZARNO-BIAŁĄ!!!!


 Zasady pozwolę sobie skopiować z wymianki poprzedniej, aczkolwie trochę je zmodyfikuję:
  1. Chętnych proszę o komentarz pod tym postem.
  2. Miło mi będzie jeżeli dołączycie do grona moich obserwatorów (nie jest to jednak warunek konieczny). 
  3. Na pasku bocznym swojego bloga proszę o zamieszczenie podlinkowanego banerka, aby o zabawie dowiedziało się jak najwięcej osób. 
  4. Osoby bez bloga proszę o podanie adresu mailowego.
  5. Każdą osobę, która zgłosi się do zabawy proszę o maila z adresem i deklaracją dotyczącą wysyłki za granicę (nie dotyczy osób, które brały już udział w moich wymiankach, o ile dane kontaktowe pozostały bez zmian). Mój adres: kolczykarniauani@gmail.com 
  6. Zgłoszenia przyjmuję do końca stycznia
  7. 1. lutego wylosuję pary, które wykonają sobie prezenciki. Tym razem postanowiłam że wylosowane pary będą robiły sobie prezenty nawzajem, tzn. Ania robi Basi i Basia robi Ani ;-) 
  8. Co powinno znaleźć się w paczce? Każda paczka składała się z prezentu głównego w kolorze czarno-białym. Powinna być to rzecz wykonana przez Was! Poza tym w paczuszce mogą (nie muszą) być inne dodatkowe zrobione przez Was przedmioty (najlepiej też czarno-białe), słodycze, herbatki, przydasie i wszystko co będziecie chciały do koperty wrzucuć, co waszym zdaniem sprawi przyjemność odbiorcy
  9. paczka powinna znaleźć się u odbiorcy 21.lutego

Nadawcę proszę o podesłanie mi fotki wysłanej paczuszki. Termin wysyłki prezentu to aż trzy tygodnie, więc proszę, aby wszyscy się wyrobili i koniecznie przysłali mi zdjęcia w terminie, tak abym 21. lutego mogła opublikować na blogu galerię Waszych prac. Prezentami chwalimy się na blogach najwcześniej 21 lutego.
UWAGA NOWOŚĆ!!!!!!
Po zakończeniu wymianki, po opublikowaniu Waszych prac, ogłoszę plebiscyt na najlepszy prezent wymiankowy. Głosować będzie mógł każdy. Osoba, która zbierze największą ilość głosów dostanie prezent dodatkowy ode mnie. Tak więc warto dopieścić swoje prezenty tak bardzo jak to tylko możliwe :-)
Serdecznie zapraszam do zabawy!   


A tak już poza zabawą, to własnie przyszedł listonosz i przyniósł mi wspaniałości, które niedawno udało mi się wylicytować na Allegro. Zapłaciłam za to niewielkie pieniądze, a szydłowania będę miała na hohohoho!!!! 


Jak człowiekowi mało do szczęścia potrzeba...

Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz zapraszam do zabawy!

78 komentarzy:

  1. I jak tu się nie skusić? Jak wymianki to taka super zabawa:)) Aniu piszę się obydwiema ręcami:))) Zaraz banerek umieszczę i wyślę ci moje dane. Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem jak sie sprawdzi plebiscyt :) ja nadal czekam na glosy ;) po wymiance u ksiezniczek :)
    zglaszam moja chec do wymianki :)
    pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym się zapisała ale juz się boję,choc bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się nie zgłosić :) Adres posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tu staje obowiązkowo do wymiankowej kolejki! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! super pomysł! Już nawet mam pomysł na czarno-białe COŚ :))) Zgłaszam się!
    (Aniu, paczuszka chyba dotrze do mnie jutro, bo dziś pani listonosz ominęła mój dom szerokim łukiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER TEMAT WYMIANKI - Z WIELKĄ CHĘCIĄ ZAPISUJĘ SIĘ DO ZABAWY.
    POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  8. Już się zgłaszam do wymianki :) świetny pomysł z tym czarno białym motywem ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusząca ta wymianka, wprawdzie już biorę udział d dwóch wymiankach ale co mi tam...najwyżej będę zarywać nocki:)Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie zapisałam się u Modrak na wymiankę w kolorze białym, ale chętnie wezmę udział i w Twojej, bo przy takiej okazji jest zawsze wspaniała zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusisz, kusisz a ja ... zapisuję się :-) Adres już masz, a wysłałabym na terenie Polski.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty jesteś u mnie, to ja i u Ciebie!!
    No świetny pomysł z wymianką!! Już nawet wiem co zrobić, bo mi tak chodzi to po głowie, w takich kolorach własnie. Zapisuje się.
    Adres mój masz z poprzedniej wymianki, ale dla porządku i przypomnienia jeszcze raz Ci wyślę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak Ty do mnie, to ja do Ciebie!
    Zapisuje się z chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Chętnie wezmę udział w wymiance, moje dane już masz :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. A ci mi szkodzi zgłaszam się ! Moja pierwsza wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też się dopisuję :)
    banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/
    mam już plan an główny prezent. Już dawno chciałam go zrobić - właśnie czarno-biały. :) Mam nadzieję, że osoba z pary będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja zawsze zapisuje sie na twoja wymianke :) z plebiscytem swietna sprawa pozdrawiam i do siego

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuję za zaproszenie i chętnie się dopisuje (to mój pierwszy raz:)
    Cieszę się, że zgłosiłaś sie na moje candy, a co do losowania wymyślę inny sposób niż random :D
    Pozdrawiam

    http://sposobyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ojoj :D wymarzona wymianka dla mnie :D zapisuje sie z ochotą :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł z plebiscytem świetny, ja również się zapisuję, a moje dane masz:-)

    http://nitkinikitki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się..:)
    moja pierwsza wymianka...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też bardzo chętnie wezmę udział w wymiance, tylko, że nie posiadam bloga - marr_korr@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :)

    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  24. czarny i biały to moje ulubione kolory:)
    z chęcią się zapisuję:)
    pozdrawiam
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/
    moojbloog@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja chętna na wymiankę jestem i już się zastanawiam co by tu fajnego wyczarować,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja się zapisuję i już mam pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się do czarno-białej wymianki

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam

    Ja także zgłaszam się do wymianki :)

    Ciekawe czy komuś się przyda piłka :)

    http://weavingcraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Tyle nas już jest to zapiszę się i ja do tej wymianki

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo... fajowy temat.. zapisuję się! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Dopisuję się i ja do listy :o)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam, ja też zapisałam się na wymiankę śnieżnobiałą, ale chętnie wezmę i udział w czarno-białej :-) pozdrawiam
    Różyczka z pysznarzeczywistosc.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  33. Wymianki kusiły, ale jakoś nie mogłam się odważyć, bo to jednak spore wyzwanie. Ale kiedyś trzeba zrobić pierwszy krok;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam!! Chętnie zgłaszam się do zabawy!!

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja poproszę o dopisanie do listy choć podobno straszę :D

    OdpowiedzUsuń
  36. My też przyłączamy się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  37. ...i ja dołączam do zabawy...
    murzyneczek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. fajna ta Twoja wymianka, bardzo lubię czarny i biały kolor, więc się z chęcią zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  39. Ech .... te wymianki , uzależniają ;)
    Zapisuję się oczywiście , uwielbiam czaaarny kolor ....

    OdpowiedzUsuń
  40. i ja sie zapisze :) ciekawy temat :) ciumki

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeszcze nie miałam okazji uczestniczyć w wymiance. Chyba czas zacząć ;o) Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Też się zapisuje. Pozdrawiam
    Bozenka www.anielskie-sekrety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja się dopisuję :) banerek zamieszczę troszkę później, ale będzie na pewno :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie się przyłączę i wykonam coś wyjątkowego dla wyjątkowej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubię robić i dostawać niespodzianki więc się zapiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, zapisuję się , mam pomysł i już się coś tworzy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  49. Długo myślałam co by tu biało-czarnego aż w końcu przed chwilą wymyśliłam, także zapisuję się na moją pierwszą wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. No to jeszcze ja
    monikaw159@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. ja też chcę! kocham wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam wymianki, więc i ja się zapisuję.Pozdrawiam!
    Mój mail: szymonmartynka@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Spodobały mi się takie zabawy,też chcę

    OdpowiedzUsuń
  54. no to ja też chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  55. O jak fajnie, że tyle osób :)
    Ja też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam wymianki, więc się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo chętnie!:) Kiełkuje mi już nawet w głowie pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  58. uznałam, że nie może mnie tu zabraknąć... ;)
    masz gdzieś moje dane? :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo, bardzo jestem chętna - więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Chętnie się przyłączę do tej miłej zabawy :)
    to moja pierwsza tego typu zabawa...ale mam pomysł i chciałabym go wykorzystać :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Tak na ostatnią chwilę, ale też sie zgłaszam, bo to moje dwa ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie brałam jeszcze udziału w żadnej wymiance, ale bardzo chętnie się zgłaszam :)
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Zdecydowałam się w ostatniej chwili mam nadzieję, że zdążyłam.Pozdrawiam.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...