Obserwatorzy

wtorek, 29 kwietnia 2014

Lodówkowce

Wracam dziś do aniołków. Tym razem przedstawiam Wam gromadkę małych aniołków - magnesów na lodówkę.

pierwszy w turkusach. Już podobnego pokazywałam, ale to nic. 



Kolejny w zielonościach 




A teraz fioletowo-złoty. Pokazywałam Wam kiedyś jego duży odpowiednik. Tak mi si podobał, że zrobiłam jeszcze małego :-) 



A tak wyglądają z tyłu. 


Co myślicie? 

Mam pytanko, macie może na oku jakieś blogowe wymianki? Szukam, szukam i znaleźć nie mogę. 

Pozdrawiam Was serdecznie! 



27 komentarzy:

  1. Piekne twoje anily, mam nadzieje, ze dadza Tobie i innym wiele szczescie, zdrowia, pozdrawiam cieplo, zyczac milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cuda w tym blogu,piękne prace.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczniusie- najbardziej przypadł mi do gustu ostatnio- chyba dlatego, że ma czarne włosy ;-). A z wymianek jest truskawkowa i pastelowa, ale ja jakoś średnio. Mam pomysł na zorganizowanie wymianki u siebie, ale nie wiem, czy byliby chętni ;-) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne Aniolki:), i dotego moga zdobic lodowke super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się rozanieliłaś, ale bardzo dobrze, bo są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anieliczki są anielskie :))) Piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne aniolki! Bardzo podoba mi sie pomysl z takimi magnesami. Piekna i praktyczna ozdoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu - super są te Aniolki! świetny pomysł na magnesiki :) najbardziej oczywiście niebieski ;)

    a na wymiankę też nie trafiłam żadną ostatnio...

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne magnesiki! a wymianki widziałam u Małgosi na blogu http://wymianki-wyzwania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne aniołki, pierwszy jest przeuroczy!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne aniołki! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! Ten zielony...śliczny, taki bieszczadzki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! Jakie mają wymiary? Zaciekawiłaś mnie nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu w tym czasie co mnie nie było natworzyłaś wiele pięknych rzeczy. Aniołki również śliczne i do tego malutkie, na lodówkę, niemal ciągle na oku:) Dziękuję za trzymanie kciuków i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne:)Są anioły "ogniska domowego", a teraz będą "chłodu lodówkowego":)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu one są prześliczne :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...