Obserwatorzy

sobota, 22 października 2011

Za chwilę dalszy ciąg programu

Przygotowałam kolejne dwie pary kolczyków decu. Te drugie niestety nie bardzo mi wyszły :-)
Pierwsze są z motywem popularnym z telewizji. Pojawia się na naszych ekranach zawsze przed rozpoczęciem i po zakończeniu bloku programowego.
Oto one:


Te drugie w różyczki trochę mi nie wyszły. Serwetka się pomarszczyła.


Aktualnie szydełkuję i niedługo pokażę więcej.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dzięki serdecznie za odwiedziny.

9 komentarzy:

  1. świetny pomysł na telewizyjne kolczyki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marszczeń wcale nie widać. Kolczyki cudne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet z tymi lekkimi pomarszczeniami mają swój urok. wydają się takie... vintagowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Telewizyjne kolczyki super,a i różyczkom pomarszczenia dodaja uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakończenie programu jest przeeeee świetne :D:D:D



    i na marginesie chciałam swego bloga usprawiedliwić - jest, taki jak był ale tu - http://full--of--magic.blogspot.com jakbyś chciała mnie odwiedzić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się właśnie te drugie bardziej podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...