Obserwatorzy

czwartek, 3 maja 2012

Zmodyfikowana ośmiornica

Za oknem piękne słoneczko, cieplutko i milutko. Uwielbiam takie dni! Właśnie prze chwilą, na oblanym słońcem tarasie zrobiłam sesję zdjęciową żółtej ośmiorniczce. Samą ośmiornicę już dobrze znacie. jednak zmodyfikowałam jej nieco oczy. Myślę, że efekt jest znakomity i dużo lepiej się prezentuje niż poprzednie.
Oto ona:



Joannie:) przydarzyła się tragedia - zniknęły jej wszystkie posty powstałe podczas dwuletniego blogowania. Mam nadzieję, że ekipa Bloggera coś w tej sprawie zaradzi i uda się je odzyskać. Niemniej jednak Joanna straciła dużo nerwów. Aby takich sytuacji uniknąć zalecam zapisanie kopii zapasowej bloga na serwerze Bloggera lub Waszym komputerze. Teraz to ja jestem mądra, ale jeszcze godzinę temu sama nie wiedziałam o istnieniu takiej opcji. Dopiero Pesymistka13 podzieliła się ze mną swoją wiedzą w tej sprawie, a ja teraz dzielę się nią z Wami. Poniżej publikuję maila, którego dostałam od Pesymistki13, w którym jest napisane krok po kroku jak zrobić kopię bloga.


"To działa na tej samej zasadzie co eksport/import na gg listy kontaktów. W razie czego możesz sobie listę znajomych importować a nie szukać numerów od nowa. A na blogu polega to na tym, że eksportujesz całą zawartość swojego bloga na serwer bloggera i w razie problemów różnych można to potem wszystko importować i odzyskać. Ja co jakiś czas sobie tak wysyłam. Wchodzi się w PROJEKT -> USTAWIENIA -> INNE -> i u góry jest NARZĘDZIA BLOGA - Eksportuj bloga :)"


Mam nadzieję, że skorzystacie z tej opcji. Joanna:) bloguje dalej, ale ja nie jestem pewna czy znalazłabym w sobie tyle siły, aby po utracie ponad 310 postów zaczynać prowadzenie bloga od zera...

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę, aby ten ostatni dzień długiego weekendu minął Wam słonecznie i radośnie. 

19 komentarzy:

  1. Aniu ośmiorniczka jest przeurocza
    Zgadzam się z Tobą, że efekt znakomity
    Dziękuję też za radę
    Jak to przeczytałam to aż przeszedł dreszczyk :D:D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ośmiornica super, jej oczka są fajowe.
    Dzięki za info dotyczące archiwizacji. Zapraszam do mojego bloga szydełkowego:
    http://koronkowarobota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za radę, a ośmiorniczka bardzo optymistyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ośmiorniczka:) i dzięki za podpowiedź:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, ale mnie miło zaskakujesz, ośmiorniczka cudna, już mi się humor poprawił. Jesteś kochane dziewcze :))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu ośmiorniczka super a te oczyska zajefajnie wyglądają,dzięki za "instrukcję obsługi"na pewno skorzystam,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ośmiorniczka śliczna, ma takie ,,wyraziste'' spojrzenie dzięki Twojej modyfikacji:))
    Dzięki za tą instrukcję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna !! !! !! napawa optymizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ośmiorniczka :) Masz rację z tym zapisywaniem bloga. Ja kiedyś zrobiłam kopie, ale muszę ja odnowić. Dzięki za przypomnienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, zapraszam po wyróżnienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna ośmiorniczka :)
    Dzięki za instrukcje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O matulu!!!
    Ośmiornica jest przemegaśna! :) I te oczyska! :) Normalnie nimi hipnotyzuje :). Masz niesamowite pomysły Aniu! :)

    I dzięki ogromne za instrukcje - zabieram się za eksportowanie na serwer.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu-urocze stworzonko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj szkoda, że ja nie umiem robić takich cud za pomocą szydełka i nitki:) Piękna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...