Obserwatorzy

piątek, 22 sierpnia 2014

Wymianka w kolorach lata - podsumowanie

Ojej! Trzy dni bez kompa!!! Nie wiem jak ja to przeżyłam!
Na początek relacja z wymianki w kolorach lata, którą zorganizowała Hubka.
moją wymiankową parą była Jola.
Ode mnie poleciały taki oto drobiazgi.





A cała paczka prezentowała się następująco. 


Ja natomiast dostałam wspaniałą filiżaneczkę i inne drobiazgi. 


Dziękuję Hubce za organizację wymianki i Joli za wspaniały prezent. 

Do finału kociej wymianki pozostał tydzień. Kilka zdjęć już mam, ale niewiele. Proszę o nadsyłanie. Przypominam, że prezentami chwalimy się 1.września. 

Udało mi się znaleźć pracę!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jestem taka szczęśliwa! Będę pracować w szkole podstawowej w Wołominie pod Warszawą. Umowę dostałam na cały rok szkolny, ale jest szansa na jej przedłużenie.
teraz szukam mieszkanka i powoli się pakuję.

Pozdrawiam Was serdecznie!


24 komentarze:

  1. Piękne prezenty wymiankowe! Twoje ośmiorniczki mnie zachwycają!

    Bardzo się cieszę, że znalazłaś pracę! Gratulacje! Będziesz mieszkać niedaleko mnie, więc może kiedyś uda się spotkać na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję znalezienia pracy i życzę powodzenia. Świetna wymianka. Dostałaś rewelacyjną filiżankę :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Super, że Ci się udało z tą pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty wymiankowe, i pracy gratuluję!!!! a o moich instrumentach pamiętasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wymianka... Same cuda. Gratuluję zdobycia pracy. A że Wołomin rzut beretem od Warszawy to koniecznie musimy się spotkać jak już zamieszkasz w centrum :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja swój prezent otrzymałam wczoraj , mój wysyłam w weekend, dzisiaj postaram się zrobić mu zdjęcia :)

    p.s. śliczny słoiczek ale filiżanka którą dostałaś jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty wymiankowe śliczne, filiżanka rewelacyjna :)
    Bardzo się cieszę, że udało Ci się znaleźć pracę - życzę sukcesów.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Filiżanke to bym Ci zabrała :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ośmiornica ekstra, od razu się cieplej zrobiło :) i super filiżankę otrzymałas. Oczywiście Gratuluję pracy! Podziwiam osoby, które chcąc się spełniać zawodowo są gotowe nawet na przeprowadzkę. Ja się często waham..i przez to pewnie dużo tracę. Także sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowności letnie przygotowałaś

    OdpowiedzUsuń
  11. Super,że udało Ci się znaleźć pracę!!! Kciuki by umowę przedłużyli na kilka lat :):):)
    Ośmiorniczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wymianka!
    Gratuluję pracy :) i fajnie, że od razu na rok umowa :)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wymianka! Gratuluję znalezienia pracy i życzę powodzenia :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to gratuluję- teraz będziesz moją koleżanką po fachu- szkoła bywa fajna i obyś miała jak najwięcej takich chwil czego serdecznie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wymianka super!!!
    Ciesze się Twoim szczęściem :))) Gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Obdarowałyście się pięknymi rzeczami! Gratuluję pracy, super, że znalazłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam nową prawie Warszawiankę! Powodzenia w pracy! Fajne te Twoje dekupaże, taki słoiczek chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna wymianka :) śliczne rzeczy przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wymianka. Śliczna ta twoja ośmiorniczka. No ale przede wszystkim Gratuluje z powodu nowej pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. super wymianka kubeczek fajowski dostałaś i świetną ośmiorniczkę wysłałaś. A z pracą widać tak miało być :) fajnie ze sie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo się cieszę, że podobają Ci się prezenty :) No i gratuluję znalezienia pracy - wiedziałam, że się uda :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...