Obserwatorzy

piątek, 3 stycznia 2014

Kolejna herbaciarka...

...tym razem w formie puszki.
Jest moja i tylko moja!!!






Jest to mój pierwszy decoupage po powrocie z Bułgarii. Początkowo kombinowałam z jakimiś filiżankami, czajniczkami, napisami "tea time", ale wreszcie stwierdziłam, że moja własna puszka na herbatę musi być kocia.
Jestem z niej niesamowicie dumna!!!
Powiem jeszcze, że tą puszkę uratowałam od wywalenia do śmieci! Gdy byłam na stażu w szkole latem i we wrześniu, zobaczyłam, że stoi koło kosza. Zapytałam czy mogę ją sobie przygarnąć, a pani księgowa się zgodziła. I tak przygarnęłam niechciana puszkę i nadałam jej nowy image.

Dziękuję wszystkim za serdecznie życzenia noworoczne. Jest mi niezwykle miło.
Pozdrawiam Was serdecznie.


38 komentarzy:

  1. Kocia....mrauu:) bardzo stylowy kiciuś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro Twoja to musiała być z kotem- nie widzę inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna mistrzostwo świata, a szydełkowce po prostu cudowne. Aniu jesteś niezwykle zdolna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pyszczek zdobi Twoją puszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowa Ci wyszła! Bardzo ciekawy koci motyw. Nie widziałam jeszcze takiego. Ale puszeczka baaaardzo bardzo mi się podoba! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie ratowanie! Nie mam jak wyglądała wcześniej, ale ta wygląda przepięknie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna puszeczka:) dobrze, że tchnęłaś w nią życie. Kotek przypomina mojego Szreka, tylko, że mój niestety nie nosi skarpet:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajna. Wcale się nie dziwię, że ją sobie zostawiasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna u mnie też kociarsko się zrobiło , pokażę może jeszcze dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Puszka wyszła rewelacyjnie! Dużo radości i jak najwięcej satysfakcji z tworzenia w nowy roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna herbaciarka Aniu! kotek jest rewelacyjny, jak prawdziwy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja takich puszek miałam pełno w domu po mleku Arusia i wszytko poszło w kosz:(
    a tu można takie puszki ładne zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tka jest twoja ale zarazem piękna z takim słodziakiem ślicznym pozdrawiam ciepło Marii

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny recykling! Puszka wygląda rewelacyjnie :) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu jakie cudo!!! Puszka jest świetna!!!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowo dla serca. Ciepło pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kocia puszka! Ja jeszcze nie robiłam decuprzu na metalu. Jak zrobiłaś pokrywkę?

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny recykling! Wszystkiego dobrego Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ten kotek słodki, nie dziwię się, że nie możesz rozstać się z puszką:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna przemiana nudnej puszki! Kiciuś jest piękny i bardzo tu pasuje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely creations! Very nice blog! Hugs from Greece! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uzyskałaś super efekt recyklingując starą puszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczna puszka, nadałaś jej drugie życie i to piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Koty górą Aniu-puszka super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ohh cudna! Super! Pozwolisz ze podepne ja pod moja strone fanpage na FB - Kocioowo. I juz tam zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Puszeczka uratowana odwdzięczyła się z nawiązką, bo jest naprawdę śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  26. kochcna to jest serwetka czy wydruk??? bo strasznie misie podoba :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Puszka jest niesamowita, bardzo realistyczna grafika :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...