Obserwatorzy

poniedziałek, 1 listopada 2010

DZIŚ POST NR 100!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dziś piszę setny post. Obserwuje mnie prawie osiemdziesiąt spośród wszystkich Was! Codziennie ktoś pisze mi coś miłego. Jestem taka szczęśliwa!!!!
Dlatego chcę to uczcić i organizuję CANDY!!!!!!


Zasady są jak zwykle takie same: 
  • pod poniższym postem proszę pozostawić komentarz potwierdzający chęć Waszego udziału w zabawie (bardzo proszę o podanie adresu Waszego bloga, gdyż ułatwi mi to potem odszukiwanie Was) 
  • będzie mi miło jeżeli osoby odwiedzające mój blog po raz pierwszy zasilą szeregi obserwatorów, aczkolwiek nie jest to warunek uczestnictwa 
  • na paskach bocznych Waszych blogów proszę wkleić banerek 
  • osoby nieposiadające blogów proszę o pozostawienie swojego maila 
  • nagrodą w Candy będzie na pewno szydełkowa maskotka i jakieś biżu, nie wiem jeszcze dokładnie co to będzie   
  Pozdrawiam Was moi kochani bardzo serdecznie i dzięki, że daliście mi siłę, bym dotarła do tego  setnego posta. Cieszę się że to co robię spotyka się z czyjąś aprobatą i pochwałą. 
Dzięki Wam serdecznie!!!!   

48 komentarzy:

  1. więc ja się szybciutko zapisuję i cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu - gratuluję 100 posta :)
    Świetne uczucie gdy z każdym nowym wpisem przybywa czytelników i komentarzy :)

    Może mi się u Ciebie poszczęści? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje setnego posta!
    Na candy sie z checia zapisze :) Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Candy u Ciebie to ja się piszę prawą i lewą łapką ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 taka piękna i pełna liczba,gratuluję!!! Staję i ja w kolejeczce,nawet udało mi się w pierwszej 10.

    OdpowiedzUsuń
  6. PS: Upss! Zapomniałam Pola444@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja się również zapisuję no i zapraszam na candy http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień Dobry

    Talentu zazdroszczę więc z e-mailem tutaj goszczę.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  9. kusząca propozycja :D

    vibulnum@gmail.com - z powodu braku bloga, ale to się chyba zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  10. oczywiście i ja się zapisuję :) i gratuluję setnego posta! u mnie jest 79, więc już też coraz bliżej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i wszystkiego najlepszego ! Zapisuję się też do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję stówki i życzę pomysłów na następne 1oo postów :)

    no i z chęcią zapisuję się do zabawy :)))
    banerek już u mnie wisi!

    OdpowiedzUsuń
  13. ...oczywiście w kolejeczce nie może zabraknąć i mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och... Takiego żółwika mieć :) Dołączam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopisuję się do kolejki.
    Pozdrawiam gorąco.
    Magda - magdowo

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również składam gratulacje i ustawiam się po niespodziankę;))andzia35
    ania.bukowiec@op.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja się przyłączę i życzę wielu kolejnych setnych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję!!!! Twoje dzieła są tak piękne, że na candy muszę się zapisać!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje 100 postu:)....I po cichutku dopisuje sie do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję setnego posta i życzę jeszcze wielu takich rocznic !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i oby tak dalej!
    Zgłaszam się do zabawy :)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i tez wpisuję się na listę .zapraszam do mnie http://zdnakuferka.blogspot.com/search/label/ZABAWY nie mam aż tulu obserwatorów ale kto wie może zanim dobiję do 100 posta przybędzie ich troszkę.Pozdrawiam BOŻENA

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje i oczywiście zapisuje sie bo uwielbiam niespodzianki...

    Pozdrawiam serdecznie

    http://muszelka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce po niespodziankę szydełkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje!
    Uwielbiam niespodzianki :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja się grzecznie ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja sie zapisuje.

    http://niebies-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię niespodzianki więc z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje tak duzej liczby postow. Chetnie dolacze d listy po nagrode :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się po prezencik. I gratuluję tak dużej liczby Postów, widać wena twórcza dopisuje :)
    http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. To i ja się zgłaszam . nie posiadam bloga ale jeśli można to też się ustawie w kolejce. Mój mail: Anna02210@interia.pl Pozdrawiam Anna0221

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja i ja!

    Gratulacje z okazji jubileuszowego postu :)!!
    Wspaniały blog!

    gwozdz w herbacie

    gwozdzwherbacie@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakaś niespodzianka się szykuje! To się zapisuję! :))

    I zapraszam na candy do mnie: http://magdalenaart.blogspot.com/2010/11/sowie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Z miłą chęcią się zapiszę:) Bo niespodziewanki uwielbiam!

    Pozdrawiam Joaś
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziekuje Aniu za informację o candy u Ciebie i z wielka przyjemnascia sie zapisze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam:)

    Ja także chciałabym się zapisać:)

    Pozdrawiam

    http://robotkianulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję i zapisuję się na Twoje słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej! Dziękuję za odwiedziny i za zaproszenie:)Zapisuję się na candy!

    OdpowiedzUsuń
  39. gratuluję setnego postu...
    szybciutko staję w kolejce:)

    http://www.magicznakraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje i zapisuję się w kolejce :)
    http://creatywnie.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. chętnie się przyłączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo chętnie dołączę!

    www.za-inspirowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. prawie się spóźnilam. Ale chyba się udało. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Również marzy mi się nispodziaka :)http://magiczneklebuszki.blogspot.com/
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...