Obserwatorzy

niedziela, 15 listopada 2015

Szydełkowe choinki

Poczyniłam choineczki.
Schemacik zaczerpnięty z bloga Turkisy.
Moje choineczki są trzy.




Zdjęcie białej mi nie wyszło :-(

Jak Wam się podobają?
Tak jak nigdy nie robiłam świątecznych ozdób, tak w tym roku mam głowę pełną pomysłów.
To pewnie przez kiermasz organizowany przez szkołę, w której pracuję. Cały dochód z kiermaszu przeznaczony będzie na prezenty dla dzieciaków.  To dlatego mam takiego pałera :-)

Pozdrawiam Was serdecznie.






42 komentarze:

  1. Przeurocze :) w komplecie wyglądają super, kolorystycznie bardzo świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, podobają mi się bardzo.

    styleeworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. są świetne! sama bym takie nabyła

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne choinki :-) Wspaniałe ozdoby na Święta :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, wspaniałe te choineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne!! chyba podkradnę pomysł i zrobię dla całej rodziny w prezencie na stół wigilijny (to taka moja rodzinna tradycja ;) ).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne choineczki :) jak dla mnie są hitem tych świąt robię je na wielką skalę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu śliczne choineczki, robiłam ich więcej w zeszłym roku. W tym roku na razie mam jedną ale uwielbiam je. Bardzo miło i dość szybko się je robi i można je rozmaicie dekorować. Moje mają nóżkę. Ale obie wersje są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne są :) a te kokardki to dokładnie tyle ozdób ile im potrzeba - nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i naprawdę urocze ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze te choineczki :) są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super, takie mięciusie choineczki! Twórz twórz, pewnie po kiermaszu nie zostanie Ci ani jedna sztuka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są piękne, jeszcze takich nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świątecznie się zrobiło :) Choineczki mają bardzo ładne kolorki i wzorki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne choinki, fajny dodatek do dekoracji.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że już świątecznie :) Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są te choinki , pare lat temu dostałam taką od MadeByMali :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne! Dawno nie widziałam tak fajnych, szydełkowych ozdób!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny komplecik, Aniu ;-) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Są genialne. Twórz więcej takich wspaniałości. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Za każdym razem, jak obserwuję cię przy szydełku, zastanawiam się, jak tak można! Dla mnie to czarna magia. Ale już przyzwyczaiłam się do nóżek, rączek i kocich wąsów, a tymczasem ty wyskakujesz mi z TAKIMI choinkami. Piękne i bardzo świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powera zazdroszczę, bo w tym roku jakoś nie mam chęci nawet na wyszywanie świątecznych kartek (mam zapas z 2013 i 2014), ale gdy patrzę na Twoje śliczne choinki to zastanawiam się, czy kolejnej choinki do przytulania nie uszyć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne Ci wyszły Twoje choineczki! Powiem szczerze, że w tym roku także nachomikowałam już sporo ozdób i nie zamierzam przestać;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...