Obserwatorzy

piątek, 17 marca 2017

Chustecznik w czarnobiałe-kwiaty

Dziś przestawiam Wam chustecznik w czarno-białe kwiaty.
Robiłam go na Warsztatach z moimi dzieciakami, Prace dzieciaków pokażę jak tylko będą gotowe i obfocone.





U mnie sporo się dzieje. Po pierwsze intensywnie pracuję, udzielam się, gdzie tylko mogę. po drugie zapisałam się na pierwszy od baaardzo długiego czasu kiermasz. Będę 01.04. w Zielonce.  Jestem taka podekscytowana i tworzę na potęgę!

Nawet przeprosiłam się z szydłem!

Pozdrawiam Was serdecznie!


24 komentarze:

  1. Wspaniały :) Świetne kolorki wybrałaś :) Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra wyszło : ) Piękny wzorek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny chustecznik :) Wspaniały wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny chustecznik z ciekawym wzorem.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie nawet czarne kwiaty nie są smutne tylko eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaaardzo stylowy chustecznik! Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, trzymam kciuki za kiermasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o kontakt w sprawie wymianki, na którą się u mnie zapisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i bardzo elegancki :) Kiermasze są super, bardzo mobilizują do tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten chustecznik juz mój mi się znudził, ale na razie nie będę kombinowała. Aniu z tego co pamiętam zawsze tworzysz na potęgę, w porównania do Ciebie na moim blogu wieje chłodem ;p (Magia Dziergania - Gosia)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu! Co tam u Ciebie?Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki za kiermasz :) Super, że wciąż tworzysz :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia na kiermaszu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...