Obserwatorzy

poniedziałek, 3 stycznia 2011

WYmiANkA!!!!!WyMiANkA ZimoWa!!!!!

Serdecznie zapraszam wszystkich na 
WYMIANKĘ ZIMOWĄ!!!


Oto zasady: 
  1. Chęć udziału proszę wyrazić do dnia 20. stycznia 2011, zostawiając komentarz pod niniejszym postem 
  2.  Proszę skrobnąć do mnie maila z adresem oraz informacją, czy zgadzacie się na wysłanie swoich dzieł za granicę (aniajura1984@o2.pl)
  3. Jeżeli posiadacie bloga to proszę o wklejenie podlinkowanego banerka na pasku bocznym  
  4. Paczuszki wysyłamy w ciągu dwóch tygodni od momentu otrzymania adresu, tj. do 5.lutego 
  5. Do paczuszki wkładamy wszystko, co umili i ogrzeje nam długie, zimowe wieczory, np.
    •  misiak, do którego możemy się przytulić
    • ocieplacz na kubeczek, aby nam zbyt szybko herbata nie wystygła
    • biżutek, bo jak popatrzymy w lustro  i zobaczymy jakie jesteśmy piękne, to też nam się cieplej zrobi
    • pokrowczyki, kosmetyczki, aby nam komórki, okulary i inne rzeczy nie zamarzły 
    • czapki, szaliki, rękawiczki itp.  
    Jednym słowem WSZYSTKO, co waszym zdaniem umili obdarowanemu ten mroźny, zimowy czas
    Jeśli macie chęć, to do paczek można dorzucić jakąś cieplutką kawkę, herbatę, coś słodkiego, przydasie albo cokolwiek uznacie za stosowne.  
     
  6. Proszę o fotkę przygotowanej paczuszki. Fotografię przysyła autor paczki!!!!!!!!! A odbiorca ma się tylko cieszyć i już nie musi mi przysyłać fotek. Zdjęcia otrzymane od Was opublikuję na blogu w poście podsumowującym wymiankę, oczywiście po jej zakończeniu  
  7. Nie ponoszę odpowiedzialności za zawartość paczek. Niemniej proszę wszystkich, którzy chcą wziąć udział w zabawie, by nie przygotowywali paczek na tzw. "odwał". Proszę włożyć w prezencik całe serducho, by osoba obdarowana ucieszyła się. Piszę to tylko dla formalności, bo wiem, że jesteście odpowiedzialni i zawsze przygotowujecie superwymianki :-) 

    Serdecznie zapraszam do zabawy!!!!

39 komentarzy:

  1. Ja również z chęcią dołącze do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. OJEJ! WYMIANKA ZIMOWA! RANY, CHCIAŁABYM WZIĄŻĆ W NIEJ UDZIAŁ BO TEŻ NIE LUBIE ZIMNA I TEŻ CHCIAŁABYM ABYM MOGŁA NP. PRZYTULIĆ SIĘ DO MISIA, BO JE UBUSTWIAM. ALE NP. Z WYMIENIONYCH PODARUNKÓW NIE ZA BARDZO UMIEM COŚ ZROBIĆ.
    *SZYĆ MISIÓW NIE POTRAFIĘ ;(
    *BIŻUTEK TEŻ JESZCZE NIE ROBIĘ...(KIEDYŚ MOŻE)
    *OCIEPLACZY NA KUBECZKI, POKROWCZYKÓW, KOSMETYCZEK, CZAPECZEK, SZALIKÓW ITD. NIE UMIEM DZIERGAĆ NA SZYDEŁKU...(LEDWO MI ŁAŃCUSZEK WYCHODZI) .......OJ BOŃKU, ALE ZE MNIE CIAMAJDA...

    ...ALE WAM ŻYCZĘ UDANEJ ZABAWY I ZAPRASZAM DO MNIE NA CANDY I NA WYMIANKĘ...

    POZDROWIONKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością coś ciepłego sie u mnie znajdzie! Pozdrawiam i zapraszam jeszcze dzisiaj na candy do mnie: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja z wielka przyjemnoscia sie zapisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka. Pomyślę czy dam radę i wrócę z informacją :) Pozdrawiam
    http://aniadebska-mojblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś musi być ta pierwsza wymianka i myślę, że dzień 20 stycznia będzie na to idealny ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ANIU :) DZIĘKUJĘ ZA MAILA :) WIESZ? TO JA SIĘ JEDNAK ZAPISUJĘ :) MYŚLAŁAM, ŻE TO TRZEBA ZROBIĆ MNIEJ WIĘCEJ TE RZECZY O KTÓRYCH NAPISAŁAŚ... A JA JUŻ MAM PARE POMYSŁÓW :) DZIĘKI ZA PORUSZENIE MOJEJ WYOBRAŹNI :) JUŻ WYSYŁAM ADRESIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Aniu :))
    Na złożoną przez Ciebie propozycję przystaję z ogromną chęcią i w wymiance styczniowej też chętnie ogromnie wezmę udział! :))
    Zaraz wystukam maila :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna wymianka. Zapisuję się z ochotą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam,
    zapisuję się na super wymiankę.
    Pozdrawiam
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba będzie trochę pokombinować ale i ja się chętnie zapiszę na Twoją wymiankę :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również bardzo chętnie wezmę udział w tak fajniej wymiance:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To będzie moja pierwsza wymianka, ale myślę, że dam radę i już się cieszę! Zapisuję się i ja!
    http://modrakcafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. brzmi bardzo sympatycznie dopisuję się również :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojoj ale wyzwanie
    postaram sie podołać :)

    i do razu dodam, że wyślę za każdą granicę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie dołączę :)
    http://novinkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też chetnie się przyłącze jeśli mozna

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapomniałam podać adres mojego bloga przepraszam
    http://mlodamama.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam wymianki super pomysl zapisuje sie

    OdpowiedzUsuń
  20. Uzalezniona od wymianek hi hi,rowniez sie zapisze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny temat, to moja pierwsze wymianka i z wielka chęcią się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jednak znajdę czas na wymiankę, i już mam na nią pomysł. chciałabym także wziąć udział!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również zapisuję się do wymianki-)

    http://anula2010.blog.onet.pl/
    brsztyn23@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również zapisuję się do wymianki-)

    http://anula2010.blog.onet.pl/

    prawidłowy mail: bursztyn23@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też się do tej wymianki zgłaszam.

    A u siebie do Candy-wyzwania chętnych zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja się zgłaszam :) Zdaje się, ze mój adresik masz? Po tym, jak wygrałam u Ciebie wspaniałego misia i kolczyki w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja też chcę - bardzo chcę :)))
    Pozdrawiam:
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. przykro mi, ale z przyczyn niezależnych ode mnie
    muszę zrezygnować z zabawy

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu serdecznie dziękuję za zaproszenie, ale termin wykonania i wysłania wymiankowych upominków jest dla mnie za krótki - do 5 lutego po prostu nie wyrobię się. Życzę Wam udanej zabawy i trzymam kciuki za powodzenie wymianki.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  30. To ja również się zapiszę na moją trzecią już wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo chętnie zapiszę się na wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Myślałam, myślałam i wymyśliłam,że jak się nie zapiszę to będę żałować. Zapisuję się więc i na pewno nie zawiodę chociaż pracy am dużo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z wielką przyjemnością się zgłaszam:)
    POzdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się do wymianki z ochotą. To mój pierwszy raz wiec mam trochę tremę.
    Mam nadziej, że umilę komuś długie zimowe wieczory:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Tez bym sie jeszcze zapisała ,proszę mi napisać czy się załapałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...