Obserwatorzy

środa, 30 marca 2011

Kolejny miś Przepraś i oraz misiowe Candy!

Na początek pochwalę się kolejnym Misiem Przeprasiem. Tym razem brązowym jak czekoladka.
Obfotografowałam go dla Was ze wszystkich stron. 





Ale to jeszcze nie wszytsko na dziś.
Miś Przepraś jest do zgarnięcia!!!!
 Ogłaszam Misiowe Candy!!!


Zasady są dobrze wszystkim znane, ale przypomnę: 
  1. Chętnych do przygarnięcia Misia Przeprasia i kolczyków szydełkowych proszę o pozostawienie komentarza pod poniższym postem  i zamieszczenie powyższego banerka na pasku bocznym swojego bloga.
  2. Bardzo proszę o podanie w komentarzu nazwy swojego bloga - pobuszuję  i popatrzę, co robicie ;-)  Osoby nieposiadające bloga proszę o podanie adresu mailowego. 
  3. Jeżeli liczba potencjalnych właścicieli Misia Przeprasia przekroczy 50, to być może dodziergam jeszcze jednego
  4. W kolejce ustawiamy się do 20. kwietnia, a w Wielki Czwartek ogłoszę kto będzie się przytulał do Misia. Zaraz po Świętach nadam paczuszkę.
To chyba tyle ze spraw organizacyjnych! Życzę Wam wszystkim miłej zabawy!!!

42 komentarze:

  1. Ooo, tak na samym początku?
    Jestem i poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie pocieszę tego słodkiego misia, pozdrawiam Magda Mój blog http://ogrodbizumad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oo po ślicznego misia to i ja się ustawiam :) a kolczyki na zmianę też by się przydały ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czekoladki! A jeszcze takie słodziuchne - nie ominę i dołączam do chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziak, a na resztę też mam chrapkę! :)
    www.airaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, śliczny misiaczek do którego pięknie uśmiechnął się mój mały synek:-)

    http://nitkinikitki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w mojej zabawie a ja teraz zasipuję się do Ciebie po misia dla mojej Gwiazdki :-) Pozdrawiam
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się z przyjemnością i grzecznie ustawiam w kolejce.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie i wzięcie udziału w moim CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakze mogloby mnnie ominac takie Candy
    ustawiam sie i ja
    pozdrawiam Aniu i dziekuje za odwiedzinki
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  10. Superancki michol! Gdyby tak trafił do mnie...

    http://kurdemama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne i dlatego chciałabym posiadać te urocze cudowności:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam misie a szydelkowe są urocze, dlatego ustawiam się w kolejce :)

    Pozdrawiam

    http://yaollinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sówkę już mam to i misia do kolekcji chętnie zgarnę :)
    Pozdrawiam Aniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce do Candy. Jeszcze raz dziękuję za prezent z wymianki wiosennej:)
    Pozdrawiam
    www.pistacjeimaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też spróbuję:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki ten misio jest cudowny!!
    Aż się oczy śmieją ;]
    Także się zgłoszę, może się uda ;]
    E-MAIL: marta.mietlicka@gmail.com
    BLOG: www.szczesciejestblisko.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. to ja siup do kolejeczki i przy okazji zapraszam do siebie na Candy na edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miś prześliczny,zapisuję sie na te cudaczki http://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że się zapisuję! Takiego miska to bardzo potrzebuję - do pilnowania kluczy od pracowni!

    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  20. taki misio duży jak moja córeczka więc ustawiam się maleństwo :) I zapraszam na candy do siebie www.paciaciakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje za zaproszenie do udziału w candy. Miś śliczny - zgłaszam chęć przygarnięcia :D adres bloga - http://szydelkowe-cudaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się i ja http://majdawel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja także się zapisuję:) Ten miś jest wspaniały:)
    Http://pozachmurami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się bardzo chętnie. Uwielbiam twoje misiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chcę Przeprasia! ;D zakochałam się w nim bez pamięci :P modelinowo-owo-owo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja go kocham! A miłości nie można stawać na drodze, więc mam nadzieję, że będzie mi danym wyznać Przeprasiowi osobiście co do niego czuję :D
    curiously-ma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja bym takiego chętnie dla córci przygarnęła :)
    http://haftmatematyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny misiaczek!ja ma taka małą dziewczynkę,która na pewno zatuli go za wszystkie czasy:)
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za zaproszenie:) oczywiście jestem i czekam na wyniki CANDY:) może uda mi się wygrać słodziutkiego misia :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki cudowny! Ustawiam się w kolejce, może tym razem mi się uda. Pozdrawiam. Mój mail: nikola_o@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. każdy pokochałby takiego misia, śliczny i ja też... bgore@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak się bawić- to się bawić do końca !!! Zapisuję się !
    www.najbardziejlubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja niestety bez bloga ale może mam szansę lonia-jedryczka11@wp.pl. pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny ten Misiu... Spodobałby się mojej Córeńce, dlatego ustawiam się w kolejce.

    Na moim blogu jeszcze nic ciekawego nie zobaczysz, ale może niebawem...któż wie?

    Pozdrawiam... :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojojoj taki Miś nie może być długo sam! Ustawiam się w kolejce i dziękuję za zaproszenie! :)

    sliwkowe-trzewiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. miś na szczęście do torebki ?
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj,
    dziękuje za odwiedzinki u mnie, branie udziału w moim Candy oraz zaproszenie na Twoje ;)
    Oczywiście chętnie się zapiszę. Miś jest słodki:)
    jewellerybyagnieszka.blogspot.com
    (Ineska little Art)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też się zapisuję na takie słodkości
    evemarzec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...