Obserwatorzy

niedziela, 11 listopada 2012

Wymianka motylowa i mój świecowy debiut

Postanowiłam spróbować moich sił w świecach. Zakupiłam odpowiednie media, świece i zaczęłam działać. Pierwsza powstałam na wymiankę motylową na blogu Tociaki  - z pasją do tworzenia
Świeca przentuje się tak:



 Poczyniłam też małe motylkowe pudełeczko...


...oraz zakładkę.



Cała moja paczkaprzezentuje się następująco i pofrunęła do Ani.



Paczka, którą otrzymałam wygląda tak: 



Bardzo dziękuję Tociakom za organizaje wymianki i Ani za prezent.

Na koniec dzisiejszego posta, chciałabym wspomnieć i  nieuczciwej blogowiczce, która nie wwiązała się z organizowanej przeze mnie wymianki kociej. Osobą nieuczciwą jest AgKe. Nie ma z nią żadnego kontaktu, nie odpisała na mojego maila, a Ar_nika pozostała bez prezentu. Poszkodowana prezent oczywiście dostanie ode mnie, jednak dzieje się dużo ostatnio w moim życiu, mam zamówienia, kilka wymianek już umówionych i oczywiście uczelnię. więc prezentu tego nie wyśle na pewno jutro czy za tydzień. Ale mogę zapewnić, że do końca roku z pewnością prezent koci będzie.

Pozdrawiam Was gorąco.


8 komentarzy:

  1. Cieszę się, Aniu, że wzięłaś udział w wymiance. Dziękuję za śliczne prezenty raz jeszcze. Trzymam kciuki za pozytywny obrót wszystkich Twoich planów. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. super temat wymianki,
    śliczna zakładka :)
    prezenciki w ogóle fajniusie,
    a na świece czym kleiłaś wzory?
    ja próbowałam kiedyś tradycyjnie i odchodziły :( muszę metodą termiczną chyba ;)
    POZDRAWIAM CIEPŁO...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny temat na wymiankę! A pudełeczko i świeczka cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosennie jakby się u Ciebie zrobiło, piękne wesołe prace miło obejrzeć w pochmurny listopadowy dzień:)
    Jesteś już ekspertką w dekupażu;)
    Też jestem ciekawa czym przykleja się ozdoby na świece?
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności. Pozdrawiam
    http://mojewyroby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te świece motylkowe i pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ozdoby motylkowe, jak w środku lata :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Debiut świeczkowy jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...