Obserwatorzy

czwartek, 22 lipca 2010

:) URLOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nareszcie mam urlop!!!! Ale się cieszę. To był bardzo stresujący dzień - szef mnie straszył, że jest tyle pracy, że chyba będę musiała do przełożyć o tydzień czy dwa. Nie! Jadę pod namiot. i właśnie w związku z tymże wyjazdem mam ważne ogłoszenie: 

UWAGA!!! UWAGA!!!!

MOJE MIESIĘCZNICOWE CANDY ZOSTAJE SKRÓCONE O JEDEN DZIEŃ!!!!!

KOMENTARZE POD POSTEM Z INFORMACJĄ O CANDY (KLIKNIJ TU) ZOSTAWIAMY DO SOBOTY 24.07. DO PÓŁNOCY. 

WYNIKI W NIEDZIELĘ 25.07. RANO

A zaraz po ogłoszeniu wyników jadę pod namiot na tydzień! Ale się cieszę. 

A teraz moje małe arcydzieła: 

Pierwsze przeznaczone są dla dziewczyn odważnych lubiących gługaśne kolczyki. Fioletowo-czarne z kwiecistymi podkładkami. 

Kolejne sa niesamowicie eleganckie - czarno-białe: 

Ostatnie kuleczki dziś są niebieskie - od najjaśniejszych do najciemniejszych: 

4 komentarze:

  1. Och te czarno białe - suuper!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej podobaja sie te dlugie z fioletowymi kulkami :) a wlasciwie to wszystkie mi sie podobaja najbardziej hihi. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie urzekły te pierwsze...
    no i oczywiście rozkosznego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj ! Spotkałyśmy się na Jarmarku Jamneńskim. Widzę ,że masz dużą wprawę w szydełkowaniu i Twoje kolczyki są wykończone bardzo starannie. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...