Obserwatorzy

czwartek, 2 grudnia 2010

Kolczyki w kolorach tęczy i kolejna relacja z wymianki

Spotkała mnie dziś wielka niespodzianka. Dostałam piękności od Marioli z Rybnika z okazji Wymianki Świątecznej organizowanej przez Artnovą24. Tak nie przesłyszeliście się - prezentem z tej wymianki chwaliłam się już raz w TYM poście. Po konsultacji z organizatorkami Wymianki Świątecznej, dowiedziałam się, iż poprzednie prezenty czyli ten wspaniały wieszak, misiaczek i aniołki, trafiły do mnie przypadkowo. Po prostu mój formularz zgłoszeniowy zaplątał się tam gdzie nie powinien. Kasia, autorka poprzedniego prezentu wymiankowego, pozwoliła mi go jednak zatrzymać. DZIĘKUJĘ KASIU!!!
W ten oto sposób dziś świętuję Wymianke Świąteczną po raz drugi. 
Mariola z Rybnika przysłała mi prawdziwe cudowności:

Zakładeczka haftowana:


Ta wyhaftowana myszka, jest nieziemska:

A bałwanek słodziutki


Bardzo serdecznie dziękuję!!!
Prezenciki bardzo mi sie podobają!!!

W dalszej kolejności prezentuję kolczyki.
Maja różniste kolory.


Pierwsze turkusowe:
 Dalej fioletowe,



 dalej zielone



i znowu turkusowe, tylko znacznie mniejsze od tych pierwszych.



Powiem nieskromnie, że ślicznie wyglądają na uszach.
Pozdrowionka dla wszystkich!

1 komentarz:

  1. Bardzo wymiankowo ostatnio u Ciebie :)
    A kolczyki faktycznie śliczne...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...