Obserwatorzy

czwartek, 23 czerwca 2011

Myszowo

Zapragnęłam uszydłować mysz.
I nie wyszła mi  wcale taka zwykła szara myszka.
Wyszła mi wypasiona błękitna, z wypasionym różowym ogonkiem.
Powiem nieskromnie, że jest superowa i strasznie mi się podoba.
Oceńcie sami:







Czyż nie jest słodziutka?
Ostatnio kupiłam też kolczyki od A-arachne, która wystawiła je na Allegro w ramach akcji Podaruj Melanii Wzrost. Są superowe.
 zdjęcie aurtorstwa A-arachne 
A tera chcę wam pokazać cos ekstra!
Oto zwięczenie mojej całorocznej pracy. Gotowa i oprawiona praca magisterska :-)


Ciesze się strasznie!
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie!!!

15 komentarzy:

  1. Teraz tylko się obronić... ale to pikuś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, moja siostra jeszcze się męczy. A na jaki temat pisałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mysza przesympatyczna.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. mysza jest rozkocha!!! super!!!
    domagam sie tytulu pracy mgr!!!!! a tak poza tym to moje gratulacje :)
    pozdrowionka
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mysz jest ekstra!!!
    Gratuluję pani magister!!!
    I cieszę się, że kolczyki się podobają ;-)
    Pozdrawiam cieplutko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję;))
    Myszka słodziutka:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ukończenia pracy, obrona to pesteczka ;)

    Mysza wyszła jakby rodem z krecika wyskoczyła! Fajniutka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. GRATULUJĘ!A myszunia wyszła super.Pozdrawiam Dorotanes.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, mysza jest prawdziwie wypasiona i przesłodka:))) I fajnie, że w takich kolorach:) Cieszę się, że praca skończona. Jeszcze obrona i możesz się byczyć;) No i pewien etap w życiu będziesz miała za sobą. I fajnie i trochę szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje !!!
    Myszka jest słodziachna !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Sympatyczna myszka:)Fajne ma kolorki.Prowadzisz świetnego bloga, będę tu częściej zaglądać:)Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy na moim blogu, życzę szczęścia w losowaniu!Pozdrawiam.Ania.

    OdpowiedzUsuń
  12. myszka fajniasta, trzymam kciuki za obronke :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje pracy magisterskiej. Myszka słodka

    OdpowiedzUsuń
  14. Myszka śliczna, ale najpiękniejsza jest ta oprawiona praca. To już połowa sukcesu!!!! Niedługo bedziesz mgr :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...