Obserwatorzy

środa, 29 czerwca 2011

Kulkowstręt

Mam totalny kulkowstręt!!!!
Od kilku dni nic innego nie robię, jak tylko szydełkuje kulki. Dostałam gigantyczne zamówienie na 200 kulek - po dziesięć w dwudziestu kolorach.
Ale dziś nareszcie podołałam. Teraz przez kilka kolejnych dni nie uszydełkuję ani jednej kulki.
Oto dokumentacja fotograficzna:


Ale jestem dumna, że podołałam!!!
Kulki już zapakowane i jutro pofruną do Warszawy.


INFORMACJA!!!
1. lipca zbliża się nieuchronnie, dlatego proszę wszystkie uczestniczki Rocznicowego Wymianko-Candy o nadsyłanie zdjęć przedstawiających wysłane prezenty. Chciałam poinformować, iż nie proszę o te zdjęcia, aby mieć dowód nadania paczki, ale dlatego, iż 1. lipca chciałbym opublikować małą galerię wszystkich zrobionych przez Was cudowności.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie :-)

16 komentarzy:

  1. kulki przepiekne i takie kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja chciałabym umieć szydełkować kulki i kwiatki też, nie umiem, więc podziwiam jakie śliczne robią inni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napracowałaś się solidnie. A kuleczki śliczne i bajecznie kolorowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło pierun, ale roboty miałaś!

    Dobrze że przypominasz o zdjęciach, zapomniałabym jak nic

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam to się narobiłaś, ale co zrobić jak trzeba to trzeba

    OdpowiedzUsuń
  6. a wiesz, do czego autor zamówienia chce je wykorzystać?
    PS. Napisałam do Niesławy, powiedziała, że prześle zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kuleczki!
    Aniu dostałam wczoraj paczuszkę od Ciebie! Super biżutki i akurat czerwone! Ostatnio czerwony właśnie chodzi mi po głowie.
    A maczki przecudne!
    Wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieźle - tyyyyle kuleczków :) zdjęcie niebawem prześlę

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale się nie dziwię że masz dość, ale później Ci przejdzie :). Ale jest i dobra strona...pokombinujesz z innymi formami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. imponujące :D:D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No nadziubałaś się...domyślam się jak ręce bolą.W każdym razie ja tak mam jak robię większą ilość kulek :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie Ci się te kulki nocą śniły:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No brawo. Ja na razie w swojej karierze szydełkowej nie zrobiłam żadenj takiej kulki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze... Ale się nakulałaś... A mi jakoś takie kulki nie wychodzą, o ile dobrze pamiętam... Są piękne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...