Obserwatorzy

czwartek, 18 sierpnia 2011

Niebiański miś

Dziś przedstawiam misia wykonanego na zamówienie. Nie wiem jeszcze czy nowa właścicielka zaakceptuje go w takiej formie, w jakiej jest, ale to nie przeszkadza mi w przedstawieniu go Wam.
 Oto on:


A teraz zbliżenie na mordkę:


Miś jest błękitny jak niebo w środku lata, podczas upału. Moje nadmorskie niebo, podczas pięknego zachodu słońca, przyjmuje gdzieniegdzie kolor różowy.
Nie wiem czy z moim wyborem zgodzą się ze mną projektantki Szuflady, ale chciałabym zgłosić misia do szufladowego wyzwania #35 pt."Niebo chmurą malowane".


INFO!!!!
Bardzo proszę aby wszystkie dziewczyny biorące udział w mojej Wymiance Słonecznej przesłały mi fotki wymiankowych prezentów. W poniedziałek prezentacja Waszych arcydzieł! (O ile wszyscy się wyrobią )

10 komentarzy:

  1. Misiaczek słodziutki, na pewno się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki jest, a z tym serduchem wygląda fantastycznie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki jest!
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady:)
    Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tak, tak!!! JEST PRZEPIĘKNY ANIU :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu zakochałam się w twoich misiach, cieszę się, że jeden z nich mógł u mnie zamieszkać :)
    Wyzwaniowy miś jest uroczy, dziękuje za udział w naszej zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto by nie chciał przygarnąc takiego słodziaka z wielkim sercem:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu kochana, przyszła wczoraj paczuszka od Ciebie i sprawiła wielką radochę :)), ja dla Ciebie wysłałam dzisiaj, więc pewnie otrzymasz dopiero po niedzieli, mam nadzieję, że to co tam znajdziesz ucieszy Cię równie mocno jak mnie Twoja niespodzianka, bardzo, bardzo dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny miś! Dziękuję za udział w Szufladowej zabawie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...