Obserwatorzy

wtorek, 2 sierpnia 2011

Konik morski i wymianka słoneczna - organizacyjnie

Uszydłowałam konika morskiego. Zdjęcia nie są niestety idealne, ponieważ konik niestety nie stoi. Ale mam nadzieję, że jest on widoczny.


Taki mi wyszedł.
A teraz kilka kwestii dotyczących Wymianki Słonecznej. 
W sumie do zabawy zgłosiło się 28 osób (w tym ja). Wczoraj do każdej z osób wysłałam adres osoby, której robią prezencik.
Od momentu otrzymania adresu mamy trzy tygodnie na przygotowanie i wysłanie przesyłki.
W paczce powinna się znaleźć rzecz wykonana przez Was, związana z latem i słoneczkiem.
Prezentami chwalimy się na blogach najwcześniej 22 sierpnia. Do tego dnia proszę aby każdy z Was przesłał mi JEDNĄ fotografię przygotowanego prezentu. Może być to kolaż albo normalne zdjęcie, na którym widać cały prezent.
Dziękuję Wam serdecznie za udział w zabawie i za to, że do mnie zaglądacie.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
 

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam koniki wodne :) nie ma to jak ogladac facetów w ciąży :p hehe. twoj jest sliczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. o jej jakie cudne rzeczy pani robi!dodaje do obserwowanych.zapraszam do mnie do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. udanej wymiany życzę!!!!! szkoda że beze mnie się obejdzie ale wybywam na cały sierpień... i niestety muszę się obejść smakiem

    OdpowiedzUsuń
  4. konik jest fantastyczny!

    Przy okazji - zapraszam do siebie - jeśli tylko sobie tego życzysz - po odbiór wyróżnienia :)

    http://prezentowisko.blogspot.com/2011/08/dziekuje-wyroznienia-sa.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jaki ładny ten konik. Bardzo ładnie Pani szydełkuje z tych niteczek. Ja bym tak nie umiał.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu podeślij mi swój adres abym mogła się wywiązać z zabawy "podaj dalej " którą i tak przegapiłam czasowo jednak rok dla mnie okazał się za mało :( przepraszam za to bardzo i postaram się do końca sierpnia wysłać
    jeszcze raz przepraszam za to przegapienie terminu
    pozdrawiam gorąco !!!
    a konik jest cudny podziwiam za te maleństwa

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszczydło i płetwy są czadowe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...