Obserwatorzy

sobota, 17 grudnia 2011

Dziś będzie Mikołajowo!!!!

Zanim orzejdę do optymistycznego mikołajowego tematu, to powiem, że nie czuję się dobrze. Mam koszmarny kaszel i żadne flegaminy i inne nie pomagają w ogóle. Mam wrażenie, że zaraz wypluję płuca.

Do tego nie pojechałam na Uczelnię i na pewno narobię sobie mnóstwo zaległości :-(
Mam nadzieję, że niedługo mi przejdzie, bo święta za pasem i muszę jeszcze zrobić trochę zakupów...

A teraz a propos świąt przechodzę do rzeczy bardziej optymistycznych i niechorych :-)

Na początek pokaże Wam misia pandę w czapce Mikołaja. Taki dość sympatyczny mi wyszedł.


Tutaj w całe krasie, bez tego napisu "Wesołych Świąt".


A tutaj widok z boku.


Oprócz mikołajowego misia zrobiłam też kolczyki z wizerunkiem Świętego w kolorze żółtym. Nie powiem, żeby wyglądały one dokładnie tak jak to sobie zaplanowałam - wyszły mi niesamowicie żółte. ale poza tym  to wszystko z nimi w porządku.


To tyle na dziś.
Życzę Wam wszystkim udanego weekendu.
A ja idę do wyrka...

7 komentarzy:

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...