Obserwatorzy

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Piórniczek z kieszonką

Poczyniłam niedawno piórniczek tylko dla siebie samej. Potrzebowałam na tyle duży piórnik, aby pomieścić w nim wszystkie moje przybory. Dodatkowo wymyśliłam małą kieszoneczkę na naboje do pióra.


Sówkę zrobiła mi Agnieszka.


Do piórniczka przyszyłam drewniany guziczek ozdobiony decu.


A tu kieszonka na naboje też z guziczkiem decu.


Jak Wam się podoba? Taki skromny, a taki pojemny. 

Pozdrawiam Was gorąco i życzę udanego tygodnia. 

10 komentarzy:

  1. Prześlicznie wygląda, no i na pewno jest bardzo przydatny :) super pomysł z tą sówką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I całość wyszła rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i ta kieszonka słodka. Sówka od koleżanki pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wygląda zwłaszcza sowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widać: potrzeba matką uroczego wynalazku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i pomysłowy piórniczek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Google+ Badge

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...