Obserwatorzy

czwartek, 16 maja 2013

Maskotkowa parka

Dziś chciałabym pokazać Wam maskotki przygotowane dla Modrak w zamian na przydasie z Przydasiowego Pudełeczka. Duuużo tego wszystkiego dostałam!
Sama obdarowana poprosiła mnie o pannę misię. Oto ona tym razem w wersji z makijażem.
Poza misia była jeszcze ośmiorniczka - breloczek.


A tak wyglądają razem.


Sama obdarowana jest zadowolona, co niezmiernie mnie cieszy! 

Pochwalę się, Wam moim małym sukcesem. Otóż zostałam przyjęta na trzymiesięczny staż w Kuratorium oświaty!!! Na staże rekrutowała szkoła i poszczęściło mi się. Jestem z tego powodu niezmiernie dumna i szczęśliwa. 

Pozdrawiam Was serdecznie :-*


1 komentarz:

  1. no to gratuluję! Ja też zaczynałam od stażu, a potem już zostałam na stałe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...