Obserwatorzy

środa, 16 grudnia 2015

Mikołajowy miś

Przedstawiam Wam dziś misia w stroju mikołajowym. Miś poczyniony na kiermasz w mojej szkole. Los chciał, że na kiermaszu będą obecne moje misie, choinki, bałwanki i inne, ale mnie samej na nim nie będzie :-(
Choróbsko mnie dopadło.



Uwielbiam świąteczne dzierganie! 
Dodam nieskromnie, że miś bardzo mi się podoba i zaliczam go do bardzo udanych. od niedawna robię moim misiom inne uszy. Nie wiem, czy te są lepsze, czy gorsze - inne. 

Wiem, że jestem nudna, ale po raz kolejny chciałabym podziękować wszystkim, którzy zostawiają komentarze pod postami, obserwują. Gdyby nie Wy, to mój blog przestałby istnieć już dawno. 
Zaglądam tu, gdy tylko mogę, ale przy moim trybie życia jest to raz może dwa razy w tygodniu. 

Dziękuję Wam Kochani!!!! 

Mieszkańców Konstancina i niedalekich okolic zachęcam do zajrzenia na nasz kiermasz w ZS nr 1 przy Wojewódzkiej 12. Będzie tam dużo ciekawych prac do obejrzenia, kupienia, będą pyszności i bardzo przyjemna atmosfera. 

  Pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco i świątecznie! 



22 komentarze:

  1. Bardzo fajny misiaczek. Zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki ten Misiek. Do tego jaki świąteczn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny misio :-)
    Życzę Ci dużo zdrowia - obyś jak najszybciej wyzdrowiała.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny Mikołajek :)
    Zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki ten mikołajkowy misiaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super misiaczek :)
    Aniu zdrowia życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. To dużo zdrowia, żeby choroba odpuściła jak najszybciej! Śliczny misio :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Misio w świątecznym ubranku bardzo mi się podoba.
    Życzę szybkiego powrotu do pełni sił. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Misiek mikołajkowy to prawie jak 'Santa Baby' - słodki i przytulaśny. Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super misiaczek. Aniu szkoda, że nie będziesz dumnie prezentowała swoich prac. Kuruj się i wracaj szybko do zdrowia, abyś miała siły dalej dziergać. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Misio uroczo i piękny. Ma w sobie to coś. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Miś śliczny :)mam nadziej że będzie jakas fotka z kiermaszu. Zdrowiej kochana nie daj się chorobie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny miś! Szkoda, że mieszkam tak daleko, bo z chęcią bym zajrzała na Twój kiermasz.
    Pozdrawiam i życzę zdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny ten mis. Powodzenia na kiermaszy i szybkiego powrotu do zdrowia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny ten mis. Powodzenia na kiermaszy i szybkiego powrotu do zdrowia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. A my z chęcią podziwiamy słodkie misiaki :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...