Obserwatorzy

sobota, 19 grudnia 2015

Wymiankowo dziś będzie

Jakiś czas temu wymieniałam się z Agnieszką.
Ode mnie poleciał koci zestawik w towarzystwie sóweczki.


Oczywiście nie postarałam się w kwestii opakowania, bo włożyłam to po prostu do kartonika, zabeazpieczyłam folią bąbelkową, aby się nic nie stało i wysłałam.
Natomiast ja dostałam prezent profesjonalnie zapakowany i cuuuuuudowny!



Wniosek jest jeden - jestem uzależniona od kolczyków sutaszowych! 

Dziękuję Agnieszce za wspaniałą wymiankę i w razie czego polecam się na przyszłość. 

Czy wiecie, co będzie we wtorek wieczorem? JADĘ DO DOMU!!!! 
Nie mogę się doczekać. 

Pozdrawiam gorąco :-) 

19 komentarzy:

  1. Pięknie się wymieniłyście. Udanej podróży :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje tak wspaniałego przebiegu wymiany :)). Miłego pobytu w rodzinnych stronach :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda! :) Piękne rzeczy sobie zrobiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenciki sobie zrobiłyście :-) Widać, że wymianka udana :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. no komplecik piękny wykonałaś :) ja pakować nie umiem, więc zawsze też folii bombelkowej moje misie wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach...te koty :) piękna wymianka Wam wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, ty jej wysłałaś piękny prezent, i ona tobie też cudny sprawiła, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prezenciki przygotowałyście. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna wymianka : ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie się wymieniłyście:)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna wymianka. Też uwielbiam kolczyki sutaszowe. Chyba mnie namówiłaś :) Zrobię sobie jakieś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu prześliczna wymianka :) Cudowne prace ;)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna wymianka! Ania! Wszystkiego dobrego na święta! Dużo miłości i radości! no i uśmiechu i rodzinnej atmosfery;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. moje ulubione koty widze :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że podobała Ci się wymianka i jesteś zadowolona z moich prezentów tak, jak ja ze swoich :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Udana wymianka;-) piękne prezenty sobie wysłałyscie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...