Obserwatorzy

czwartek, 3 grudnia 2015

Bałwankowa gromada

Witam po przerwie.
Poczyniłam bałwanki na kiermasz organizowany w mojej szkole. Dochód w całości będzie przeznaczony na paczki dla biedniejszych dzieci oraz na inne rzeczy niezbędne dla szkoły.
Bałwanków będzie sześć.
Ale na razie pokazuję cztery.





Jak Wam się podobają?

U mnie praca, praca i praca. wiem, że jestem pracoholiczką, ale co poradzę, że uwielbiam moje prace obie!
Na dzierganie też na szczęście znajduję trochę czasu. Gorzej z decu. Zamówienia się piętrzą, a ja jeden chustecznik potrafię robić tydzień albo dwa :-) Za to z szydłem się nie rozstaję :-)

Pozdrawiam Was gorąco.


32 komentarze:

  1. Fajne takie wesolutkie bałwanki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze bałwanki :) z pewnością znajdą nabywcę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bałwanki są świetne ;)
    u mnie też sporo pracy, ale nie narzekam lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przefajna bałwankowa gromadka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bałwanki totalnie mnie zauroczyły!! Są genialne! Przesympatyczne i wesołe :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności ! Cudne bałwanki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale urocze bałwanki!! świetne!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie one radosne, pocieszne, zabawne:)) no słodziaki niesamowite!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne bałwaneczki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super bałwanki :) Na pewno będą miały wzięcie na kiermaszu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bałwanki bardzo mi się podobają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne bałwanki, z pewnością znajdą nabywców.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bałwanki są bardzo ładne :) Jakiego kleju używasz do przyklejenia oczków?

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu pięknie Ci wyszły. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu słodkie te bałwanki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka rodzinka :D najbardziej mi się podobają te z czerwoną i niebieską czapeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze bałwanki i bardzo szczytny cel.
    U nas też kiermasz.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna bałwankowa rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne bałwanki.Niech trafią do darczyńców .Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie uśmiechnięte cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku, jakie fajne wyszły ci te bałwanki ! Urocze to mało powiedziane...I te czapy z pomponami!

    OdpowiedzUsuń
  22. hehe chcę taki bałwanki:)
    są boskie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...