Obserwatorzy

niedziela, 14 sierpnia 2016

Szary kotek i Praga

Witam Was gorąco po przerwie letniej.
Wojaże wakacyjne uważam prawie za zakończone. Jeszcze jutro tylko odwiedzę mój rodzinny Koszalin, spędzę tydzień w domu z mamusią i już - będzie po wakacjach.
Oj działo się!
Powiem Wam szczerze, że od kilku lat nie miałam takich aktywnych wakacji jak w tym roku.
Odwiedziłam nie tylko Anglię, ale i Pragę.
Zakochałam się w tym miejscu! Mogę z całą pewnością przyznać, że nie widziałam do tej pory piękniejszego miasta.
Oto kilka fotek. Oto stare miasto.



I najpiękniejszy  w Pradze widok na Hradczany.


Pogoda dopisała, w sumie tylko jeden dzień miałyśmy padający, ale na szczęście deszcz nie był na tyle intensywny, aby uniemożliwić nam zwiedzanie.

Było bosko!!!!

Dawno już nie chwaliłam się żadnym rękodziełem. Dziś pokażę Wam kociaka, który powstał dla Pani Danuty z facebookowej grupy Wymianki ręcznych robótek.





W zamian za kociaka dostałam cudny ceramiczny talerz.


Aktualnie jestem w trakcie trzeciej wymianki z członkinią tej grupy. Niedługo się pochwalę.

Zapał do pracy mam, pomysły nowe w głowie się rodzą. Więc może coś ciekawego stworzę w najbliższy czasie.

Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia niebawem :-)


13 komentarzy:

  1. Słodki ten kotuś i zakładka śliczna:)
    Talerz bardzo oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdraszczam wycieczki do Pragi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj cudne masz wakacje w tym roku.
    A kotuś śliczny, zakładka też.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Aniu zazdroszczę Ci takich wojaży. A prace są piękne. Gratuluję udanej wymianki i czekam na kolejne Twoje arcydzieła.

    OdpowiedzUsuń
  5. kotek super! a Praga piękna, to miasto do którego się wraca

    OdpowiedzUsuń
  6. Praga jest cudna, to prawda :) A kociak świetny! I zakładka też. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odwiedzenie Pragi to jedno z moich marzeń...
    Kociaczek jest słodziutki, a talerz wyjątkowy!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci wakacji:) Widać, że było super:) A kocisko piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Pradze byłam "aż" dwa dni, a jej uroki przesłoniła mi wizja dwóch dni w Wiedniu, który był celem mojej podróży. Piękny talerz dostałaś, a kociak uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna ta Praga. Chętnie bym się tam wybrała. A kotek jak zawsze uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Pragę! Ma niesamowity klimat :) chętnie tam jeszcze kiedyś wrócę! A teraz masz tydzień w domciu - na odpoczynek po wojażach ;)
    wymianka super! Ja się mega wkręciłam w wymianki z tej fejsbukowej grupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę wakacji :), Kicio uroczy jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, piękne zdjęcia! :) Mam nadzieję, ze na wojażach, mimo wszystko, wypoczęłaś? ;)

    Słodki kotek i bardzo ładny talerz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...