Obserwatorzy

wtorek, 29 czerwca 2010

Wymianka wakacyjna

Jakiś czas temu temu wzięłam udział w akcji pt. "Wymiana Wakacyjna" organizowanej na blogu Obsesji Kasiulki

Dla osóbki, którą mi przydzielono drogą losowania przygotowałam kilka drobiazgów. Pierwszym z nich jest pokrowiec na telefon komórkowy w wielkim turkusowo-fioletowym kwiatem. 



Oprócz pokrowczyka dołączam zawieszkę w kształcie kwiatka, którą już kiedyś prezentowałam na blogu: 

A teraz zupełnie coś nowego. Jakiś czas temu na blogu Ewy zobaczyłam Niesamowitą przywieszke do telefonu komórkowego w kształcie wisienek. Zainspirowana tym pomysłem zrobiłam podobne kolczyki. Mam nadzieję, że nie posądzicie mnie o plagiat. 

Wszystko zapakowałam do koperty i wysłałam na wskazany adres. Strasznie jestem ciekawa jaką minę będzie miał odbiorca i czy mu się w ogóle moje wymiankowe wytwory spodobają. 




2 komentarze:

  1. ja byłabym przeszczęśliwa!!!
    a zdjęcie wisienek na szklance wygląda tak wakacyjnie...
    i miałabym ochotę je schrupać!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...