Obserwatorzy

poniedziałek, 21 lutego 2011

Podsumowanie Wymianki Zimowej i wyróżnienia

Przyszedł nareszcie czas na podsumowanie WYMIANKI ZIMOWEJ.


 Nareszcie dotarły do mnie wszystkie zdjęcia wymiankowych prezentów.

Chciałabym Wam wszystkim podziękować za tak liczny udział w mojej zabawie, za poważne podejście i piękne prezenty, jakimi się nawzajem obdarowałyście. 
Dzięki!!! Dzięki!!!! Dzięki!!!!!

Poniżej prezentuję 38 fotek z Waszymi dziełami (w kolejności alfabetycznej wg nicka autora prezentu).




Jak wiać prezenciki są śliczne. Dziękuję jeszcze raz za udział w wymiance i zapraszam do podobnej zabawy za jakis czas.

 Dostałam wyróżnienie od Sylwika.
Poniższe wyróżnienia przekazuję wszystkim, którzy wzięli udział w opisanej powyżej Zgodnie z zasadami powinnam je przekazać trzem osobą, ale przekazuję je wszystkim osobą, które wzięły udział w powyżej opisanej Wymiance zimowej. Warunek jest jeden, proszę napisać o sobie 7 rzeczy których nie wiemy.


Oto moje małe tajemnice:
  1. jestem tzw. wiecznym studentem - studiuję już osiem lat 
  2. jestem uzależniona od czekolady i innych słodyczy 
  3. jestem strasznie leniwa i najchętniej nie robiłabym nic oprócz szydełkowania
  4. kocham  wszelkie centra handlowe i chodzę tam często dla samego gapienia się na wystawy 
  5. Kocham seriale kryminalne 
  6. jestem kolekcjonuję kolczyki 
  7. nie mam faceta i dobrze mi z tym 
A te wyróżnienia są od Świata Amalii.





pozdrawiam Was kochani serdecznie.

10 komentarzy:

  1. wow, Twoja wymianka wyszła rewelacyjnie! Nie wzięłam udziału, ale następnym razem nie mogę przegapić!
    Co do tajemnic to ciekawe który to już kierunek studiów? ;> a może doktorat? ;> pozdrowienia i powodzenia w candy u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mialyscie super wymainke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki za zorganizowanie tej wymianki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu ja też dziękuję za tak fajną wymiankę. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjj jak ja się nie mogłam doczekać tego posta! Dzięki za ciekawą wymiankę! I z niecierpliwością wyglądam kolejnej ;)

    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna wymianka, aniu dziękuję za możliwość udziału w niej, ewa...te truskaweczki od ciebie...brakuje mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za możliwość udziału w Twojej wymiance:))i czekam na następne:)) Podrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wspaniałą zabawę!
    Czekamy na nowe wyzwania wymiankowe.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna wymianka :)
    W wyniku dodatkowego losowania wygrałaś u mnie candy broszkowo - kolczykowe:)dziękuję za wspólną zabawę i prześlij namiary na Ciebie:)
    Pozdrawiam
    Ludka

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie niespodzianki są wspaniałe :).

    Jeszcze raz dziękuję za super zabawę :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...