Obserwatorzy

sobota, 26 lutego 2011

Wymianka rólikowa w Szufladzie

Licząc na szczęście zgłosiłam do królikowej wymianki w Szufladzie. Moją wymiankową partnerką była Daria.
Przygotowałam dla niej szydełkowego królika w brązach z kwiatuchem. Muszę nieskromnie przyznać, że jak na pierwszy raz udał mi się niezły.

A teraz zbliżenie na mordkę:


A teraz prezentuję fotki prezentu, który przysłała mi Daria.


Króliczka jest śliczna. Ma niesamowitą sukieneczkę i torebusię...

 ... i kapelusz oczywiście.


Tak się składa, że w okolicach wymianki miałam urodziny, więc Daria przysłała mi też prezencik.


Baaaaaaaardzo serdecznie dziękuję za wymiankę zarówno Darii, jak i projektantkom Szuflady. Uwielbiam szufladowe wymianki, są zawsze niezwykle udane.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i dziękuję za liczne komentarze pod moimi postami.

5 komentarzy:

  1. pieknego kroliczka dostalas i zrobilas :* daj zna c gdy pokrowce dojda :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do mnie po wyroznienie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szydełkowy królik jest super! Widzę że króliczka już się zadomowiła :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszcze tildy i zająca, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze tildy i zająca, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...