Obserwatorzy

sobota, 12 lutego 2011

Walentynkowe serducho i prezent wymiankowy

Na początku dzisiejszego posta pragnę serdecznie podziękować wszystkim na życzenia urodzinowe, które otrzymałam zarówno na mojej tablicy Facebookowej, jak również drogą mailową. 
Dziękuję bardzo! jesteście kochane!!!

W dalszej kolejności będę się chwalić, Zrobiłam turkusowe, uśmiechnięte walentynkowe serducho.
Oto ono:


A tutaj Serducho siedzi sobie z moim misiem:

 Prawda, że słodziakowe??
A teraz będę się chwalić.
Po pierwsze przyleciała do mnie aż z zielonej Irlandii paczuszka od Asi.  Asia robiła mi prezent w ramach Wymianki zimowej, którą sama zorganizowałam.
W paczuszce znalazłam mnóstwo wspaniałych cudowności:


Dziękuję Ci Asiu bardzo! Prezenty są wspaniałe! 

Natomiast   do mojej pary wysłałam zestawik w kolorze turkusowym:


Mam nadzieję, że obdarowana osoba była zadowolona z zawartości koperty.

Na zakończenie dzisiejszego posta chciałabym jeszcze raz poprosić wszystkich biorących udział w mojej wymiance o przesłanie mi zdjęć!!!! Mam już zdjęcia od znacznej większości osób, ale kilka jeszcze zwleka.
Proszę też o informację od wszystkich osób, do których przesyłka wymiankowa nie dotarła, aczkolwiek mam nadzieję, że takowych nie będzie.
Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Serducho jest świetne! W wersji czerwonej albo różowej też by fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wesolutkie te serducho!!! i najlepszego i dużo zdrówka, i szczęścia i nowych, wspaniałych pomysłów!!!pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik wysłałaś swojej wymiankowej parze. Bardzo mi się podobają korale z takich szydełkowych kulek
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...