Obserwatorzy

środa, 23 lutego 2011

Zielony park jurajski

Zostałam ostatnio poproszona o wydzierganie dinozaura.
Początkowo przeraził mnie ten pomysł, gdyż nie potrafiłam wyobrazić sobie, jak może wyglądać szydełkowy dinozaur.
Rozesłałam jednak wici wśród szydełkujących dziewczyn i z ich pomocą znalazłam kilka sympatycznych prehistorycznych stworków.
W tym miejscu chciałabym podziękować serdecznie Kasi, Ani Dębskiej i McDulce, które podesłały mi adresy ciekawych stron internetowych z szydełkowanymi stworkami.
Dziękuję Wam dziewczyny bardzo!!!

A teraz prezentacja efektów. Przedstawiam wszystkim przybysza z czasów prehistorycznych (tu należy sobie wyobrazić werble).....Dinusia!!!

Czyż nie ma słodziutkiej mordki?? 


Mam nadzieję, że spodoba się nowemu właścicielowi - wielkiemu pasjonacie dinozaurów.

Pragnę się jeszcze pochwalić prezentem,  który dostałam od Wilka w Owczej Skórze.
Są to najsłodsze kolczyki, jakie widziałam w życiu!
Dzięęęęęęęęęęęęęękiiiii!!!!!!!!!! 



Pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco!!!

20 komentarzy:

  1. jest uroczy... na pewno się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooo jaki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie masz za co dziękować. Ważne, że Ci się udało stworzyć coś tak uroczego. ;-)
    Ja to jestem zdania, że na szydełku wszystko się da tylko czasami trzeba trochę pomysłów i wyobraźni.
    Pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój synus oszalalby na widok tego dinozaura.
    Cudenko!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. no czad! mordka słodka jak cukierek!

    OdpowiedzUsuń
  6. dinozaur jest rewelacyjny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały dinozaur... wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och jaki słodziak!!!Uroczy jest!!Cieplutko Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny dino:) kolcyki dostalas switne :* dzisiaj wysylam pokrowce :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dinus slodziak,ale myszaki,no niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dinuś jest CUDNY!!! Masz dziewczyno talent. A ja do niedawna myślałam że szydełkiem można robić tylko serwetki!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wyszedł Ci ten dinuś. Ja wciąż mam w kolejce dzierganie prehistorycznych stworów. Nowy właściciel będzie zachwycony !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny jest! Bardzo udany, słodziak!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę przyjmij ode mnie wyróżnienie. Podziwiam Twoje szydełkowe prace.

    http://szkofia-szkofia.blogspot.com/2011/02/wyroznienie-i-7-rzeczy-ktorych-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Dinuś jest Aniu REWELACYJNY! I pomysł, i wykonanie, i kolorki! Co do kolczyków to Wilk jest w tym zakresie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o jaaa...ale zwierze! tzn 3 zwierza:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodziaki - i dinozaur i prezent jaki otrzymałaś. W ogóle to bardzo piękne rzeczy tworzysz. ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dinek to słodziak pierwszorzędny! :)
    Normalnie masterpiece! :)) A jego umaszczenie zapowiada, że wiosna już tuż-tuż ;).

    ***
    Nie ma za co! :))
    Ciesze się ogromnie, że Ci się spodobały :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dinuś słodziutki:) A kolczyki od Wilka obłędne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...