Obserwatorzy

sobota, 12 listopada 2011

Ależ jestem diabelsko przystojny :-)

Nazywam się Diabolo i jestem słodki. Jestem wydziergany z mięciutkiej wełnianej wełenki. Oto ja:


Buszuję sobie po całym domu i wszędzie włażę.


A teraz zbliżenie na moją piękną mordkę i oczęta:


A teraz ja w całej okazałości. Ale mam wypasiony ogon!


Jakby ktoś chciał mnie przygarnąć to jestem chętny :-)


Witajcie!Dziś powitał Was Diabolo - mój najnowszy wytwór. Miałam ochotę wydziergać coś nowego i tak przyszedł mi do głowy właśnie on.

Jestem niesamowicie szczęśliwa, że  liczba obserwatorów bloga przekroczyła 200 osób. Powiem Wam kochani, że gdy  03.06.2010r. pisałam mojego pierwszego posta o turkusowych kolczykach szydełkowych, to marzyłam sobie, żeby ktoś mnie w ogóle odwiedził i  żeby kogoś zainteresowało to co robię. Tym czasem obserwuje mnie 200 osób!!! Ale jestem dumna!
Liczba osób stojących w kolejce po cukierasa również jest dłuższa niż się spodziewałam (ponad 50 osób), tak więc zgodnie z obietnicą wydziergam dodatkową nagrodę.
Dzięki kochani, że jesteście ze mną!
Przesyłam pozdrowienia i całuski :-*

17 komentarzy:

  1. Diablik jest słodziutki i ma błysk w oku:) Super! Uroczy!Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz znajomości w piekiełku ;-) Szałowy ten wytworek! Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny diabełek,takiego to bym się wcale nie bała:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu jestes super super super
    diabolo tez :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania! Ja aż się boję wyobrazić, jak ten diabeł znajdzie swoją diablicę! A na Walentynki to chyba się tak rozmnożą, że spać nie będziesz mogła, bo tak zaczną hasać po domu, że nic tylko patrzeć i patrzeć i... ;)

    Zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, a czy ja się zapisałam na Twoje candy? Muszę to jutro sprawdzić, bo coś mi się zdaje, że chyba przegapiłam to i owo....
    Diabełem wyszedł prima sort, aż chce mi się krzyknąć: O czorcie rogaty!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Achh, no i jeszcze gratulacje! 200 obserwatorów to jest coś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Diabolo jest genialny! I skradł me serce!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nooo, ten diabeł to wypisz-wymaluj moje starsze dziecko, które rogi zaczyna pokazywać ;) I ma dokładnie taki sam błysk w oku ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny Diabełek, złamie niejedno kobiece serce;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego przystojniaka to widać niezły rozrabiaka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie ten Diabolo coś ma w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie fajny przystojniak! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  14. I już jest MÓJ! Znaczy mojego Małża. Znaczy - pilnuje go w pracy ;) Dziękuję Aniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...