Obserwatorzy

poniedziałek, 14 listopada 2011

Wymianka z Maikową oraz wyróżnienie

Witam wszystkich bardzo serdecznie i dziękuję za tak liczne komentarze pod moim diabełkiem.
Na początku pragnę się pochwalić wymianką z Maikową. Na specjalne jej życzenie przygotowałam z tej okazji Misię, którą już się Wam chwaliłam. Dodałam do tego breloczek - kwiatek oraz kolczyki decu.
Oto fotka mojego prezentu:


Natomiast ja dostałam  prawdziwe wspaniałości. Gdy przeglądałam blog Maikowej i zobaczyłam, że potrafi doskonale szyć, to poprosiłam o piórniczek (wiecie doskonale, że mam manię na tym punkcie :-). Oprócz niego dostałam jeszcze chustecznik do kompletu i album na zdjęcia. Do paczki dołączony był jeszcze batonik i kisielek, ale nie doczekały sesji zdjęciowej (taki ze mnie łakomczuch).


A teraz chwalę się wyróżnieniem, które dostałam od Miejsca sympatycznych klimatów, która prowadzi wspaniałego bloga Prezentowisko.



Strasznie się cieszę z wyróżnienia i jest mi niezmiernie miło. Dziękuję bardzo!!!!
A teraz warunki:

  1. Należy napisać od kogo dostało się nagrodę i podziękować 
  2. Należy napisać 7 przypadkowych faktów o sobie 
  3. Należy przyznać wyróżnienie 15 bloggerom 
Podziękowania złożone. Jeżeli chodzi o te 7 rzeczy o sobie to jest to dla mnie zawsze najtrudniejszy etap przyjmowania wyróżnień. Ale jak trzeba to piszę: 
  1. uwielbiam szydło i nie tylko 
  2. jestem wiecznym studentem (mam prawie 28 lat i nadal się uczę) 
  3. kiedy widzę słodycze to kwiczę :-)
  4. uwielbiam "Dr Housa" i "Zabójcze umysły"
  5. jestem uzależniona od Internetu a szczególnie od blogów
  6. uwielbiam torebki, pokrowczyki, piórniki. kosmetyczki itp. 
  7. i kolczyki też uwielbiam - już mi się nie mieszczą :-)
Teraz powinnam przekazać wyróżnienie dalej. Ale ostatnio, podczas trwania mojego Candy, poznałam tyle wspaniałych nowych blogów i tyle przesympatycznych bloggerów, że nie jestem w stanie wybrać tylko 15 i obdarować ich wyróżnieniem. Dlatego przekazuję wyróżnienie każdemu, kto pozostawi komentarz pod niniejszym postem i napisze w nim co najbardziej lubi tworzyć (mam tu na myśli technikę albo konkretne przedmioty) i dlaczego.

pozdrawiam wszystkich jak zawsze bardzo serdecznie i do następnego widzenia!

6 komentarzy:

  1. Wspaniała wymianka! Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam cudności a wyróżenienie zasłużone

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu gratuluję wyrożnienia:)Bardzo fajna wymianka:)Zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka,świetne prezenciki,gratuluje wyróżnienia,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Aniu!
    Fajna wymianka, gratuluję wyróżnienia.
    Cieszę się ,że jesteś moją parą w wymiance regionalnej :)))
    Śliczne cudeńka tworzą Twoje ręce:)
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia, fajna wymianka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...