Obserwatorzy

niedziela, 20 listopada 2011

OGŁASZAM WIETRZENIE MAGAZYNU!!!


Przygotowałam dla Was coś specjalnego i coś idealnego na nieuchronnie zbliżające się święta Bożego Narodzenia.
Ogłaszam kolczykową wyprzedaż!!!!!

Wszystkie kolczyki dostępne w Kolczykarni u Ani  można nabyć z blisko 25% bonifikatą tj. w następujących cenach:
  • kolczyki szydełkowe i decoupage w kwocie 8zł 
  • kolczyki tradycyjne tj. koralikowe w kwocie 6zł 
Koszt przesyłki wynosi 5zł i oczywiście jest jeden bez względu na ilość kupionych par.

Osoby chętne proszę o zakup kolczyków na stronie sklepiku nie przejmując się widoczną tam kwotą. 

Niestety powierzchnia mojego pokoju jest ograniczona i aby móc dalej kolczykować muszę zrobić wokół siebie trochę przestrzeni. Poza tym kaska na nowe materiały też się przyda. 
Mam nadzieję, że znajdą się osoby zainteresowane moją promocją. 

 A co u mnie? 
Generalnie bez zmian. Ciągle krążę między Koszalinem i Słupskiem (i Gdańskiem co dwa tygodnia). Do tego mam jeszcze kilka kolokwiów mam na horyzoncie :-(
nie skarżę się - cierp ciało coś chciało ;-)
Mimo wszystko jestem zadowolona. 
Kilka prac szydełkowych zaczęłam i leżą odłogiem - czekają, aż się za nie wezmę. Poważnie zastanawiam się, czy nie zabierać ich ze sobą i nie dziergać w pociągu. W końcu spędzam w nim dwie godziny dziennie!

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dzięki, że ze mną jesteście :-*

2 komentarze:

  1. Ja w czasie studiów często podróżowałam z włóczką i drutami :)Pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aniu. Jak ja dojeżdżałam do szkoły - tą samą trasą, to koleżanki zabierały ze sobą szydełka i nici :) Podczas drogi potrafiły sporo poczynić!
    Ja nic nie zabierałam, bo w tej dziedzinie jestem beztalenciem niestety :(
    Okazuje się, że mieszkamy w jednym mieście :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...