Obserwatorzy

niedziela, 2 stycznia 2011

Nowy roczek i nowe kolczyki

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem niesamowicie rozleniwiona z początkiem Nowego Roku. Nie mam ochoty ani na kolczykowanie, ani na szydło, ani tym bardziej na pracę magisterską.
Dlatego dziś pochwalę się porcją kolczyków przygotowanych w trakcie przerwy świąteczno-sylwestrowej.
Oto one:
  • pierwsze to szydełkowe pasiaki  
  •  następnie dwie pary szarych kosteczek spectra - pierwsze w wersji potrójnej, a drugie w pojedynczej: 

  •  kwieciste fimiaki 
  •  i na koniec kolczyki z zieloniutkich malachitów 

Kolczyki nie są niestety wielce nadzwyczajne, ale mają swój urok. Osobiście bardzo podobają mi się fimiaki. W ogóle bardzo lubie fimiaki.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

7 komentarzy:

  1. Mnie też się trudno wziąć w garść poświątecznie, a roboty mam trochę...kolczyki super ,ostatnie i fimiaki the best.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne kolczyki Aniu!Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kolczyki są bardzo ładne :).

    OdpowiedzUsuń
  4. szydełkowe pasiaki są super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolczyki (jak zawsze:))!

    wszystkiego dobrego w nowym roku!
    http://decou-galeryjka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękujemy za wspólna zabawę:)
    A niedawno rozpoczęłyśmy nową zabawę więc zapraszamy do udziału :)

    A losujemy 29 stycznia :)

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu! Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku, przede wszystkim zdrowia, ale poza tym radości, miłości, obrony pracy " pierwsza klasa" i spełnienia marzeń. Magda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...