Obserwatorzy

środa, 12 stycznia 2011

Zieloności

Na początku informacja
Mój blog bierze udział w konkursie na Blog Roku 2010.


Jeżeli tu zaglądać, to zagłosujcie! 
Głosować można wysyłając SMS o treści H00208 na numer 7122. Koszt SMS, to 1,23 brutto. Dochód przeznaczony jest na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych.


  A teraz zielony szydełkowy komplecik biżuterii. Składa się on z:
  • szydełkowych koralików  
  •  bransoletki 
  •  oraz oczywiście kuleczkowych kolczyków 

  
Jeżeli Wam się podoba, to można go tanio ode mnie zakupić.  Zainteresowanych proszę o maila. 

Bardzo serdecznie też dziękuję za udział w organizowanej przeze mnie wymiance. Cieszę się, że chcecie się ze mną bawić. Można się jeszcze zapisywać TU  

 Pozdrawiam wszystkich serdecznie :-)

5 komentarzy:

  1. komplecik super! a na Twojego bloga chętnie zagłosuję, bo go bardzo lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smsika już wysyłam! Fajny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet ! Taki wiosenny,radosny :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno szybko znajdziesz chętnego na ten komplecik, bo jest bardzo ładny :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...