Obserwatorzy

wtorek, 18 stycznia 2011

Różowiutki miś

Ojej strasznie dawno mnie tu nie było.
Przede wszystkim dziękuję wszystkim za udział w mojej zimowej wymiance. Nie spodziewałam się takiego zainteresowania. Mam nadzieję, że będziecie ja miło wspominać.
Uczę się - sesja zbliża się wielkimi krokami. Moja praca magisterska małymi kroczkami posuwa się do przodu, więc nie jest źle.
Ostatnio moja szydełkowa twórczość zawieszona jest całkowicie.
Wydziergałam jedynie małego różowiutkiego misiaczka. Schemat i sposób zaczerpnęłam z bloga Bromby, a konkretnie z jej krótkiego kursiku pt."Zrób sobie misia"
Miś nie wyszedł  mi co prawda taki śliczny jak jego pierwowzór, ale ogólnie jestem z niego bardzo  zadowolona.  
Dziękuję Brombo za kursik.


Oto moje dzieło:

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających.

14 komentarzy:

  1. Misiaczek śliczniusi !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, śliczny ten Twój miś!! Chyba i ja skuszę się w końcu o popełnienie takowego.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny miś :) Pamiętam tę zabawę,bo brałam w niej również udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Landrynkowo śliczny;) Coś fajnego jest w tym wzorze, bo pamiętam, że jak trwała zabawa w robienie misiaków to każdy wychodził inny:) I to było najfajniejsze w całej zabawie:) Powodzenia na egzaminach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda na odrobinkę zawstydzonego.. :)) słodziak

    OdpowiedzUsuń
  6. No, taki trochę nieśmiały, ale fajniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. misiaczek słodziaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny maluszek..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Misiaczek jest extra.Zachęciłaś mnie tym misiem do spróbowania moich sił w szydełkowaniu.Pozdrawiam serdecznie :}

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem doskonale sesyjno-pracowe braki czasu... ;)
    Trzymam kciuki za egzaminy :)
    Powodzenia w pisaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny misiaczek! Może tez spróbuję swoich sił, jako przerwa w nauce i przygotowaniach do sesji:) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...