Obserwatorzy

niedziela, 24 lutego 2013

Anioł w słonecznikach

Witam.
Dziś przedstawiam Wam moją kolejną półmetrową anielicę. Tym razem z motywem słonecznikowym
Oto jak wygląda:




Jak Wam się podoba? Zdjęcia są nie bardzo udane ze względu na to, że w pomieszczeniu, w którym było robione, oświetlenie było do bani. 

Czekam z niecierpliwością na Wasze opinie.

NARESZCIE JESTEM PO SESJI!!!!
Powiem Wam, że była to najdłuższa sesja w moim życiu (a studiuję już blisko 10 lat). Masakra. Ale na szczęście już po bólu. Wynik końcowy 4,29 - niestety na stypendium nie starczy...
Ale i tak się cieszę.

Pozdrawiam Was gorąco i życze udanej niedzieli.

9 komentarzy:

  1. Aniołek piękny, słoneczny, aż tęskno za cieplejszą pogodą
    Wynik po sesji ekstra - jest się czym chwalić :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje aniołki są takie radosne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioł piekny, kojarzy się z latem, bardzo radosny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Takie pozytywny i wiosenny, a może bardziej letni, bo słoneczniki aż tak szybko nie wykwitają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zdanej sesji - nie ważne, jak długa - ważne, że już za Tobą :)
    I dziękuję za odwiedziny u mnie.
    Anioł - fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słonecznikowy anioł jest uroczy i gratulacje Aniu!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja gratuluję wytrwałości w tym studiowaniu, bo doczytałam, że to chyba już z doktorantem czy jak?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...