Obserwatorzy

środa, 1 stycznia 2014

Prezentów gwiazdkowych ciąg dalszy

Witam Was serdecznie w Nowym Roku 2014! Jak się czujecie o rok starsi?
Ja jestem niezmiernie zmęczona.
Dziś chciałam pokazać Wam prezent, który zrobiłam dla Karoliny i który wczoraj do niej trafił z niewielkim opóźnieniem. Jest to herbaciarka dzielona na 6 przegródek, z drewnianym serduszkiem na wierzchu.





A w środku mała niespodzianka... 


Co o niej myślicie?

Przypominam wszystkim uczestnikom misiowej wymianki, że czas leci. Do finału pozostało już tylko 12 dni. Proszę pamiętać o przesyłaniu mi zdjęć wymiankowego prezentu. Czekam z niecierpliwością. 

Pozdrawiam Was gorąco i noworocznie. Idę spać - padam z nóg.

24 komentarze:

  1. Piękna herbaciarka :-) Nowa właścicielka na pewno będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten motyw, szczególnie w fiolecie :) wykonałam chustecznik z tym wzorem ale w brązie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyszła ta herbaciarka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jest ;)

    pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Herbaciarka piękna !!
    Pozazdrościć właścicielce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !!!!!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancka herbaciarka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna herbaciarka, lubię takie:)

    Aniu, pomyślności w Nowym Roku, niech Ci się wiedzie:)

    hmm, sama bym się chciała trzymać za słowo;) ale wiem, że nie będzie łatwo... plan jest taki, że będę się starać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna herbaciarka. Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna! Aniu, juz kontaktowałam się ze swoją parą wymiankową, wszystko mamy ustalone, więc nie ma powodu do niepokojów (tak myślę), pozdrawiam ciepło w nowym 2014 roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemności w dotyku,

    słodkości w przełyku.

    Szelestu w kieszeni,

    i słońca promieni

    oraz by rok cały,

    po prostu był wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  12. Starsza się nie czuję, choć za nieco ponad dwa tygodnie naprawdę taka będę. Pomyślności i wielu pomysłów życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękności Aniu - w Nowym 2014 Roku życzę ci wszystkiego najlepszego , spełnienia niepełnionych marzeń , realizacji zamierzeń oraz dużo zdrówka buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  14. Super herbaciarka! Serwetka ma rewelacyjny motyw! Długo dopatrywałam się, czy efekt 3D to aby na pewno nie reliefy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Herbaciarka jest bardzo oryginalna i nietuzinkowa, fajny pomysł z tą koronką :)
    Pozdrawiam ciepło w Nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta herbaciarka:) Z czego ona ma te ornamenty?
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Och! Przepiękna ta herbaciarka! A ten pomysł z serduszkiem na pewno kiedyś od Ciebie skopiuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi bardzo się podoba, z tą koroneczką, kokardką i serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu herbaciarka jest cudowna, wspaniała, przepiękna! Mieć taką marzenie... ;o)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna ta herbaciarka, ta serwetka (bo to jest serwetka, tak?) wygląda niesamowicie, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, obdarowana będzie na pewno zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo eleganckie i pięknie wykonane :))

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba też sobie musze zrobić herbaciarkę bo aż wstyd że nie mam... twoja jest cudna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...