Obserwatorzy

środa, 29 stycznia 2014

Prywatna sowia wymianka

Dziś chciałabym pochwalić się moja prywatną wymianką z Minifilcusiem. Przed tym jednak pokażę, jakie cuda przyleciały do mnie od Natalii  w zamian za niedawno prezentowany chustecznik i sówkę. Długo nie mogłam się zmobilizować do zrobienia zdjęcia, ale wreszcie mi się to udało.
Oto co dostałam:

 Cuda prawda?
Dziękuję z tego miejsca jeszcze raz Natalii za wspaniały prezent.

A teraz wracam do sowiej wymianki z Minifilcusiem.
Jestem wielka maniaczką filcu, więc możecie sobie wyobrazić jaka byłam szczęśliwa gdy Gosia zgodziła się na wymiankę ze mną. Ponieważ obie jesteśmy maniaczkami sów, więc nasza wymianka była całkowicie sowia.
ode mnie poleciały dwie sówki - breloczki.

Natomiast ja dostałam wspaniała i do tego wielgachną filcową sowę, zawieszkę do komórki i sowi spinacz. 


Jestem zachwycona!!!
Uwielbiam filcowa maskotki, a jak jeszcze są to sowy albo koty, to już nic mi do szczęścia nie brakuje. 

Bardzo Ci Gosiu dziękuję za wspaniałą wymiankę!!!

I to tyle na dziś! 

23 komentarze:

  1. Biżuteria trochę w rockowym klimacie, można w niej iść na imprezę.
    Wasza sowia wymianka świetna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, sowy świetne. Ja nie jestem aż taką ich wielbicielką, ale fajnie wyglądają, takie kolorowe:) I popieram, najlepsze są prywatne wymiany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty otrzymałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wspaniałe- i Twoje, i dziewczyn z wymianki!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie to wszystko wygląda i na pewno obie strony są zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu :)) ja również jestem zadowolona - bardzo!!! :)) jutro będę się chwalić :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że komplet przypadł Ci do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne sówki i świetny motyw przewodni o Arce Noego , akurat w sam raz dla mnie na tą chwilę (aż klaskałam w domu)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudną biżuterię dostałaś:) Super sówki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny prezent. A sówki jak zawsze urody zacnej!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne prezenciki, wyminka bardzo udana dla obu stron :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za filcową sowę biorę się od roku i wziąć się nie mogę. Biżuteria interesująca. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję udanej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie prezenty zrobiłas i dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaaa, to Ty jesteś tą szczęściarą! Oj, zazdroszczę Ci bardzo - piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna biżuteria i rewelacyjne sówki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna wymianka . Fajne te Twoje sowy -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. twoje sówki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...