Obserwatorzy

środa, 8 stycznia 2014

Skrzyneczka w pastelach

chciałabym Wam dziś pokazać kolejną sześciokomorową herbaciarkę. Tym razem jest to moja prywatna! Nie wykorzystuję jej co prawda zgodnie z jej przeznaczeniem - trzymam w niej moją bogatą kolekcję kolczyków.





Ze względu na kolorystykę wieka postanowiłam zgłosić ją do wyzwania w Szufladzie pt. "Biel, róż i błękit".


Dziękuję Wam serdecznie za tak liczne komentarze. Nie nadążam odpowiadać! Jest mi niezwykle miło i roztapiam się czytając Wasze miłe słowa. Bardzo dziękuję.

Noc z wczoraj na dzisiaj spędziłam w nowo wynajętym pokoiku. Powiem szczerze, że okazał się to szczęśliwy traf w ciemno. Pokoik jest mały i przytulny. Mam telewizor, Internet, kuchnię, łazienkę i wygodne łóżko. Czego chcieć więcej!

Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia w kolejnym poście.



30 komentarzy:

  1. Śliczna herbaciarko-kolczykarka :) U mnie zapewne znalazłaby podobne zastosowanie. Serdeczności! Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pudełeczko, podoba mi się motyw na wieczku! Powodzenia w wyzwaniu :)

    Super, że trafiłaś na przytulny pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wykonane pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełeczko- musze się nauczyc robić takie cudeńka. A misiak- wymiata.....
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna jest!!!! bardzo mi się spodobał pomysł z trzymaniem w niej kolczyków!- chyba Ci go podkradnę, bo w moich bałagan jak się patrzy:)) pozdrowionka!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu skrzyneczka piękna:)Niech Ci służy jak najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna szkatułka. Cieszę się, że trafiłaś z wynajmem pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w wyzwaniu! Cieszę się, że trafiłaś na przytulne gniazdko - najważniejsze to czuc sie dobrze w swoich czterech ścianach;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna skrzyneczka, uwielbiam skrzyneczki :D. Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. no no :D nada się na wyzwanie ;) życzę powodzenia ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna herbaciarka :-) Powodzenia w wyzwaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skrzyneczka wyszła świetnie :) Serduszko dodaje uroku !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Herbaciarko-szkatułka... świetna i idealna pasuje do wyzwania
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna herbaciarka! życzę powodzenia w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Ci ta skrzyneczka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ozdobiona skrzyneczka :) Fajnie, że dobrze trafiłaś z wynajmem pokoju! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wygląda to połączenie pasteli z kontrastowymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cieszę się, że zdążyłaś się zadomowić:) a skrzyneczka w końcu nie musi być wcale na herbatę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna "kolczykarka" :) Bardzo podoba mi się mocny akcent w postaci serduszka, nadaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Choć nie przepadam za takim zestawieniem kolorystycznym to w Twojej pracy jest ono na prawdę udane!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wcale się nie dziwię, że nie chcesz jej oddać, bo wygląda przepięknie, taka stylowa i z klimatem:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna! Ja także trzymam w herbaciarkach różne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj Aniu jak zwykle podziwiam twoje prace decoupagowe no i szydelkowce, piękna herbaciarka. Zdradzę ci tajemnicę dzięki odwiedzinom na twoim blogasku zainteresowałam się decoupagem, co prawda to dopiero początki :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześlicznie je ozdobiłaś

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...