Obserwatorzy

niedziela, 12 stycznia 2014

Wymianki, ach te wymianki!

Dziś będzie wymiankowo  prezentowo!
Miałam dziś też w planie podsumowanie Wymianki z misiem z tle, ale niestety dostałam sygnał, że niewszyscy otrzymali swoje prezenty i postanowiłam, że nie będę psuć im niespodzianki. Podsumowanie zrobię więc w piątek.
No to się chwalę.
Moja parą w wymiance misiowej była Paula vel Lemoor.
Przygotowałam dla niej taki oto misie.

  • misiowy komórczak 



  •  decu misia - którego początkowo zamierzałam naprawdę zdecoupae'ować, ale stwierdziłam, że ma za słodka mordkę, aby ja zakrywać i mazać jakąś białą farbą. 


  • szydełkowego zółwika (wiem, że to nie mis, ale sama obdarowana delikatnie zasugerowała, że bardzo chciałaby go mieć). 
  • Kubusiowe kolczyki
  • Misiowy breloczek 
  • Kubusiowy organizer 

Oprócz tego była garstka przydasiów w postaci koralików, serwetek oraz herbatki.

Natomiast do mnie przyleciała wielka paka, w której znajdowała się:
  • Torebeczka filcowa 

  • misiowy termofor 

  • misiowy breloczek do kluczy 

  • broszki 

  • kolczyki - wkrętki 

  • Przydasie 


Były też pyszne herbatki i kisielki. 
Bardzo dziękuję Pauli za wspaniałe prezenty! Jestem zachwycona i niezmiernie szczęśliwa. 

Oprócz tego dotarł do mnie cieplutki wełniany komplecik z prywatnej wymianki z Beatą. W zamian za nie przygotowałam paczkę z przydasiami do deku m.in. z kolczykami, zakładką, serwetkami itp.  


Dostałam też prezent od Alei Inspiracji w postaci kalendarza ściennego. 

Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję Pauli i Beacie za wymiankowe prezenty, a Wioli z Alei Inspiracji za prezent.

Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam w nadchodzący piątek na Wielkie podsumowanie wymianki z misiem w tle.


17 komentarzy:

  1. Cudne prezenciki wymiankowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu bardzo dziękuję za zorganizowanie zabawy:) Same misiowe prezenty podarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wymianka, aż żałuję, że nie znalazłam na nią czasu... może w innym terminie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiowe etui naprawdę super... a misiek deku rzeczywiście ma cudną minkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne prezenty i az ciekawa jestem ogromnie podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany prawie wszytko było w misie- to jak widać nie stanęłam na wysokości zadania:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prezenty udane- tylko się cieszyć! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. super etui :) i piękne wszystkie pozostałe prezenty :) czekam na podsumowanie, ciekawa jestem misiowych tworków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała misiowa wymianka :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobał mi się Twój komórczak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna wymianka! Bardzo fajne misiowe pomysły :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie się wymienilyście

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne wymianki! Najbardziej spodobał mi się żółwik, jest przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...