Obserwatorzy

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Misiak

Przedstawiam kolejnego przystojniaka z kokardką. Takiego sobie wydziergałam w wolnej chwili.




U mnie jutro kończy się laba - wracam do Słupska i biorę się za nadrabianie zaległości na uczelni i za pracę licencjacką. 
Wynajęłam mieszkanie - w ciemno! Ciekawe czy dobrą podjęłam decyzję. 

przypominam wszystkim uczestnikom wymianki misiowej, że do końca tygodnia prezent powinien znaleźć się u  odbiorcy, a do mnie powinno trafić zdjęcie wysłanego prezentu. 

Pozdrawiam Was gorąco i bardzo serdecznie dziękuję za tak liczne komentarze. 

25 komentarzy:

  1. Rzeczywiście niezły z przystojniak z tego misia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przystojny i do tego słodki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale słodziak, niesamowity jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny misiaczek :)
    mieszkanie w ciemno?! odwazne posuniecie ;) z pewnoscia podjelas sluszna decyzje, bo kto nie ryzukuje, .... (cos tam dalej bylo, ale juz nie pamietam :)
    ja siedze ostatkiem sil nad moim biednym doktoratem, ktory powinien juz byc daaaawno temu zamkniety, ale jakos nie bylo kiedy ;)
    mi sie laba konczy za dwa dni :)
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i niezłe z niego "ciacho":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki zadziorny trochę ten misio... Tak filuternie zerka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten misiaczkowy przystojniak, i ta kokardka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziachny przystojniaczek!
    Wszystkiego najlepszego Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Twoje Misie!!!Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowo.Ciepło na sercu!
    Pozdrawiam serdecznie-Peninia♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. trzymam kciuki za fajne mieszkanie a liczyłaś kiedyś Aniu ile tych misiaków już wyprodukowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Twoje misie są przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny:) uwielbiam Twoje misiaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę wolnych chwil ;)

    super Misiak!

    powodzenia na uczelni!

    OdpowiedzUsuń
  14. słodziaczek cudaczek śliczny pozdrawiam ciepło Aniu nowo Rocznie Marii

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu misiaczek rewelacyjny , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne te Twoje miśki, Aniu, co jeden to słodziak :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodziak! Oby mieszkanko okazało się przytulne :0
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowity Misiak! Zazdroszczę wolnych chwil- u mnie wszystko wypełnione niemalże co do minuty :/
    Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...