Obserwatorzy

czwartek, 16 września 2010

Dziś kulkowo i konkursowo!!!

Uwaga!!! 

Osoba która pierwsza prześle mi zrzut z ekranu mojego bloga, gdy  licznik odwiedzających wskaże liczbę 3000, otrzyma ode mnie nagrodę. 


W dalszej kolejności pragnę pochwalić nagrodą od Romy. Dopisało mi szczęście i wygrałam Candy organizowane na jej blogu. Nagrodą była szydełkowa serwetka i biżu - korale i kolczyki. 

A teraz moje kulkowanie. Ostatnio chęć kulkotworzenia przesiąknęła mnie całkowicie. To, co prezentuję poniżej, to zaledwie ułamek tego, co wykulkowałam. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Na początek zielone - może przywołają trochę słoneczka :)

Dalej fioletowo-beżowe z moimi ulubionymi przekładkami:

 

Szarości teraz: 

Co myślicie? Proszę pisać. 

Zapraszam jeszcze raz serdecznie na moje Wymianko-Candy.

Na zgłoszenia czekam jeszcze tylko tydzień. 


GODZINA 17.20

Melduję, że konkurs rozwiązany. Jako pierwsza zrzut z ekranu przysłała mi Kama.

Serdecznie gratuluję. 

1 komentarz:

  1. Wierna jestem szaremu kolorowi i choć wszystkie kolczyki piękne, najbardziej podobają mi się szare:))) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...