Obserwatorzy

sobota, 27 lipca 2013

Lawendowe wytwory i pary wymiankowe

Witam serdecznie.
Dziś chciałabym zacząć od listy wymiankowych par w Lawendowej wymiance. Wczoraj minął termin zgłoszeń, więc dziś prezentuję pary. Starałam się podobierać Was w pary wg. tego co robicie i co chciałybyście otrzymać. W większości sytuacji mi się to udało, ale nie we wszystkich przypadkach. mam jednak nadzieję, że wszyscy będą zadowoleni.
Zgłosiła się nieparzysta liczba osób, więc mam zaszczyt posiadać aż dwie pary wymiankowe. Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam i że się nigdzie nie pomyliłam.
Oto pary:

Maria Wicher I am no one
DianaArt  Madebymali
Szesliwy Zakątek  Martitka
Kinia Ki  Dżej Nej 
Anna Czartoryjska  Manufaktura Broszki 
Corale-@rt Ja
Inaa232 Mru Mru 
Karto_flana Wioletta Ewa 
Kawusiowa 5 Moniqe
Kasica 53  Ania Stor 
Mazmika  AgnesKa
Greenfrog Majalena 
M(aniek) CreaDiva
Olllq Agnieszka 
Urwis  Zancia 
ada9000love  Pacje Celi 
Etoilee Sylwik 
Kasia:) Ania Arbuzowa 
mam_i_ja  Zosia Samosia 
Mika78 Karolina 
ja Joasia
Aktualizacja z dnia 29.07.2013 
Mamy jeszcze jedną spóźnioną parę: 

Iwona oraz DIYblog3

Wprowadzam pewną nowość!!!!!
Ponieważ nie mogę się doprosić adresów od niektórych uczestników oraz ze względu na dość dużą ich liczbę, proszę, aby pary wymieniły się adresami we własnym zakresie.

Mam nadzieję, że wszyscy są zadowoleni. 
Życzę udanej zabawy. 
W razie pytań można do mnie pisać: kolczykarniauani@gmail.com. 

A teraz chwalę się lawendowymi podkładkami, jakie niedawno poczyniłam. 



I jeszcze zakładeczka do kompletu powstała: 


Pozdrawiam Was słonecznie i gorąco :-)


17 komentarzy:

  1. Cudne te Twoje twory lawendowe :D Aż pachną przez ekran hihihi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne Aniu te podkładki pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkładki wyszły fantastycznie.
    Zakładka również : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. AAaaaaa! Ale sie ciesze, że jestem w parze akurat z Kasią! Dzięki Aniu! Już się zabieram do roboty w takim razie :)
    A zakładka i podkładki wyszły uroczo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te podkładki z lawendowym motywem, fajnie będą się komponować ze świecznikiem, a co do wymianki to jutro zabieram się do pracy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to czas powoli zrobić wywiad o wymiankowej parze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lawendowy komplecik jest urzekający!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę miłej zabawy:)na pewno wszystko będzie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. no i super,to ja biegnę po adresik i zabieram się do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się juZ z moja para wymieniłam adresikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie para idealna:)Dziękuję za wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne podkładki ! szkoda że nie zdąrzyłam się zgłoscic :(

    OdpowiedzUsuń
  13. W mojej wymiance mam dziewczynkę niepełnoletnią , Aniu nie wiem czy mogę narażać na koszty przesyłki jej rodziców? jak myślisz, myśle,że w takich wymiankach należy zaznaczać, żę mogą w nich brać udział osoby pełnoletnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to ja nie zwróciłam uwagi na to. Ale wg mnie to nie jest problem. Mieszkasz w Polsce, więc koszty wysyłki nie będą znowu aż tak wysokie. Przecież zgłaszając się do zabawy musiała wiedzieć, że za pocztę się płaci. Ja osobiście nie widzę problemu.

      Usuń
  14. Lawendowe śliczności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...