Obserwatorzy

czwartek, 9 lutego 2012

Aleja sław

Dziś znów będzie kolczykowo.
Na specjalne namówienie zrobiłam niedawno kolczyki z Marilyn Monroe i Salvadorem Dali. Zdjęcia do kolczyków wybrała sama zamawiająca.
Powiem Wam szczerze, że wyszły całkiem zadowalająco.
Kolczyki są oczywiście dwustronne.



A teraz z Salvadowem 



Jeżeli ktoś z Was marzy o kolczykach z konkretnym motywem i nie może ich nigdzie znaleźć, to wystarczy skrobnąć do mnie i w załączniku przysłać zdjęcia. Wyczaruje każde kolczyki.
Pozdrawiam serdecznie,

16 komentarzy:

  1. Śliczne są ;-) Zdolna osóbka z Ciebie.
    Mam nadzieję, że uda się wszystko z algebrą. Dzisiaj ja mam swój egzamin z tego przedmiotu, ale materiał na nim zapewne nie przypomina Twojego. Zapomniałam porównać z Tobą ilość godzin ;-)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolczyki, bardzo indywidualne. To lubię!:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podziwiam Twoje prace. Podoba mi się ich oryginalność. Widać, że wkładasz całe serce i tworzysz kolczyki z pasją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalne kolczyki, super wykonanie,
    bardziej podobają mi się biało-czarne strony.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, pierwsze z Marylin Monroe są niesamowite:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niepowtarzalne ! Może skusisz się na wiosenną wymiankę, którą organizuję ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz zapraszam do mnie po wyróżnienie :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. widze ze zakolczykowalas sie na maxa :)))))i swietnie Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne twoje kolczyki, w których się zakochałam! Te M.M. są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. No widze Aniu, że i u Ciebie dwustronnie;-) slicznie wyszly te kolczyczki, zamawiajaca osoba bedzie bardzo zadowolona, pozdrawiam cieplutko, Żania

    OdpowiedzUsuń
  10. Decupage... jeszcze nie próbowałam, ale czuję, że to będzie moja nowa miłość :) Jak tylko coś zarobię na koralikowej biżuterii pieniążki przeznaczam na zakup akcesorii do decupage :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te kolczyki Aniu :) jakie sławy teraz wyprodukujesz:) pozdrawiam i zapraszam do mnie na powitalne candy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...